گزارش ویژه/ تحلیل ها و پیش‌بینی‌های اشتباه برنامه "فوتبال برتر" درباره فدراسیون فوتبال همچنان ادامه دارد!

گزارش ویژه/ تحلیل ها و پیش‌بینی‌های اشتباه برنامه "فوتبال برتر" درباره فدراسیون فوتبال همچنان ادامه دارد!

پایگاه خبری فوتبالی- چهره هیجان‌زده محمد حسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر پس از خبر لغو انتخابات فدراسیون فوتبال توسط حسن کامرانی فر، طوری بود که انگار خود میثاقی رقیب مهدی تاج در انتخابات ۸ شهریور است.

به گزارش فوتبالی، برنامه فوتبال برتر در چند وقت اخیر نشان داد که علاوه بر اینکه منتقد جدی مهدی تاج است نمی خواسته تاج پا به انتخابات بگذارد. شاید در این مطلب جای تشریح دلایل و کالبدشکافی نباشد اما فوتبال برتر با اینکه سعی می کند رنگ و لعاب خوبی به آیتمهایش بدهد اما همچنان از نبود یک اتاق فکر کارکشته و با تجربه و تحلیل گر رنج می برد.

مجری برنامه به هیچ وجه تحلیل ندارد و انگار حاضر نیست برای تحلیل وضعیت موجود و واقعیت های مدیریتی فوتبال وقت بگذارد.

  برای چندمین بار، پیش‌بینی و تحلیل مجری برنامه فوتبال برتر درباره اتفاقات مدیریتی فدراسیون فوتبال، اشتباه درآمد که سه موردش کاملا به یادمان می آید. از سومین مورد شروع می کنیم. واکنش محمدحسین میثاقی به خبر لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال طوری بود که انگار از دید او، این مساله نه تنها جای نگرانی ندارد بلکه باید آن را به فال نیک گرفت. میثاقی که منتقد شدید مهدی تاج محسوب می‌شد احتمالا تصورش را نمی‌کرد که کمتر از 12 ساعت بعد از صحبتهای او، نه تنها مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برگزار شود بلکه اکثریت اعضای مجمع به مهدی تاج رای دهند و دوباره مجوز ورود به فدراسیون فوتبال را به عنوان رییس این مجموعه پیدا کند. 

ماجرای دوم بحث رد صلاحیت مهدی تاج بود که در دو سه هفته اخیر مرتب برنامه فوتبال برتر روی رد صلاحیت مهدی تاج مانور می داد و حتی دبیرکل فدراسیون در برنامه فوتبال برتر هفته پیش اعلام کرد که صلاحیت دو نفر از سه نفر تایید شده و یک نفر باقی مانده است! البته کامرانی فر فردای برنامه در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال، حرفش را پس گرفت! 

ماجرای اول این بود مجری برنامه فوتبال برتر، بهمن ماه سال گذشته و در شرایطی که هیات رییسه فدراسیون فوتبال، قصد تشکیل جلسه برای عزل شهاب الدین عزیزی خادم را داشت، مدعی شد که عزیزی خادم قطعا از ریاست فدراسیون فوتبال کنار گذاشته نخواهد شد و ماموریت مخالفان او در هیات رییسه به جایی نخواهد رسید منتهی خروجی جلسه فوق‌العاده هیات رییسه فدراسیون فوتبال، عزل عزیزی خادم بود.