ربیعی: آلومینیوم را خوب می‌شناسیم/ فوتبال نیاز به وحدت ملی دارد

ربیعی: آلومینیوم را خوب می‌شناسیم/ فوتبال نیاز به وحدت ملی دارد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم مس رفسنجان، وحدت ملی را نیاز امروز فوتبال ایران عنوان کرد.

به گزارش فوتبالی، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار مس کرمان مقابل آلومینیوم اراک گفت: به تیم آلومینیوم برای حضور در شهر رفسنجان خیر مقدم می‌گویم. آلومینیوم را خوب می‌شناسیم و خودم هم یک سال آنجا حضور داشتم. احترام زیادی برای مهدی رحمتی و کادرفنی این تیم قائل هستم. بازی فردا جاندار و سخت برای هر دو تیم خواهد بود. آلومینیوم به شرایط آرمانی رسیده‌ و ما هم نسبت به کیفیتی که داشتیم از لحاظ امتیازی بهره‌مند نشده‌ایم. دیگر نمی‌خواهم نسبت به اشتباهات داوری بپردازم.

وی افزود: وظیفه‌ای که به عنوان مربی دارم، را اجرا می‌کنم. در چهارمین سالی که در مس حضور دارم ابتدا سعی می‌کنم ارتقای فنی و شخصیتی برای تیم داشته باشم و سپس ارتقای تیمی را نیز در نظر می‌گیریم.

سرمربی مس رفسنجان در مورد محروم و مصدومان تیمش تصریح کرد: متأسفانه سه، چهار بازیکن نداریم. در بازی با ذوب‌آهن حسن جعفری مصدوم شد و به بازی فردا نمی‌رسد. در تمرین دو روز پیش میثم تیموری آسیب دید. این دو بازیکن را به طور قطعی نداریم و امیدوارم بازیکنان جایگزین به خوبی از عهده وظایف‌شان بربیایند.

ربیعی با اشاره به حضور مرتضی منصوری در تیمش یادآور شد: منصوری را ابتدای فصل جذب کردیم اما سپس به این نتیجه رسیدم که با توجه به حضور محمدی‌مهر و جعفری این بازیکن نباشد. پس از مشکلی که برای محمدی‌مهر افتاد، دوباره تصمیم گرفتیم منصوری باشد و 10 روزی در تیم حضور دارد.

وی در خصوص انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال گفت: دوست دارم هر کسی که کرسی هدایت فوتبال کشور و متولی بودن را برعهده می‌گیرد، ثمره کارش به سود فوتبال کشور باشد. فوتبال به دلیل حضور تیم ملی در جام جهانی و بازی‌های نزدیک این رقابت‌ها نیازمند به وحدت ملی است. چیزی که به ما کمک می‌کند وحدت ملی است تا با احترام از جام جهانی عبور کنیم. برای تاج و گروهش توفیق سلامتی و موفقیت دارم و از زحمات میرشاد ماجدی تشکر می‌کنم. به عنوان فرد فوتبالی امیدوارم عدالت و صداقت در تمام امور فوتبال حاکم شود.

۴۱۵۴