پرکاس: بازی مهمی مقابل پرسپولیس داریم / هیچ تیمی نشان نداده که بهتر از بقیه است

پرکاس: بازی مهمی مقابل پرسپولیس داریم / هیچ تیمی نشان نداده که بهتر از بقیه است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی نفت آبادان گفت: تا اینجا هیچ تیمی نشان نداده که نسبت به بقیه برتری دارد یا نه، اما برخی از تیم‌ها همیشه مدعی قهرمانی هستند.

به گزارش فوتبالی، رضا پرکاس سرمربی تیم نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در خصوص این بازی اظهار داشت: درباره بازی فردا باید بگویم که بازی مهمی در پیش داریم. ۲ بازی خارج از خانه داشتیم و امیدوارم با امتیازات بیشتر به آبادان برگردیم تا مردم شهر شاد شوند.

وی تصریح کرد: پرسپولیس تیم خوبی است و از کادر فنی خوبی هم برخوردار است. آنها ثبات خوبی داشتند و ما این تیم را آنالیز کردیم. امیدوارم فردا بازی زیبایی انجام شود و برای ما با نتیجه همراه باشد. 

سرمربی نفت آبادان در خصوص اینکه آیا این باشگاه درخواستی برای حضور بانوان هوادار این تیم در ورزشگاه آزادی داشته یا نه، عنوان کرد: ما درخواست داریم که اگر این امکان فراهم باشد بانوان ما هم به ورزشگاه بیایند. 

پرکاس درباره انتقادهایی که به پرسپولیس در چند وقت اخیر بابت نتیجه‌گیری شده و اینکه نگران نیستید فردا این موضوع به ضرر نفت آبادان باشد، اظهار داشت: درباره عملکرد پرسپولیس بهتر است کادر فنی این تیم نظر بدهد. اما به عنوان یک حریف فوتبالی باید بگویم که دغدغه‌ هواداران‌شان قابل احترام است اما من باید این را بگویم که حریف ما قوی است و برای بازی فردا راهکارهایی داریم تا انجام دهیم. 

وی در مورد کیفیت لیگ برتر تا اینجا گفت: تا اینجا هیچ تیمی نشان نداده که نسبت به بقیه برتری دارد یا نه، اما برخی از تیم‌ها که سابقه، اسم و پول خوبی دارند همیشیه مدعی قهرمانی هستند هرچند که تا اینجا فرازونشیب‌‌های لیگ زیاد بوده است. 

سرمربی نفت آبادان در خصوص غیبت حسن بیت سعید و وضعیت طالب ریکانی برای این بازی تصریح کرد:‌ قرار بود دیروز در راه بیت سعید نتیجه را به ما بگوید اما فکر کنم او از روزهای آینده به ما اضافه شود هرچند که برای بازی فردا قطعاً او را نداریم اما طالب ریکانی با ما تمرین می‌کند و اینکه در ترکیب اصلی ما خواهد بود یا نه فردا در آغاز بازی مشخص می‌شود اما امیدوارم که او در بهترین شرایط به ما اضافه شود.

پرکاس در  مورد وضعیت مالی این باشگاه عنوان کرد: مشکلات مالی در فوتبال ایران وجود دارد و به جز چند باشگاه که به کارخانجات متصل هستند بقیه مشکلات دارند. باشگاه نفت هم تقریباً دولتی و زیرمجموعه وزارت نفت به حساب می‌آید اما به خاطر برخی از قوانینی که وجود دارد آنها ن می‌توانند مستقیم به باشگاه پول بدهند هرچند که باید از اعضای هیأت مدیره تشکر کنم که تا اینجا توانستند بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند. از طرف دیگر منطقه آزاد اروند که اسپانسر اصلی نفت آبادان است تا حالا کمک مستقیمی به ما انجام نداده اما قول‌هایی داده شده که اگر انجام شود مشکلات زیادی از ما حل خواهد شد.

این مربی درباره انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال گفت: من به اعضای هیأت رئیسه تبریک می‌گویم و امیدوارم هر کسی که در رأس کار قرار دارد به فوتبال ایران کمک کند چرا که سه ماه حساس با جام جهانی داریم و باید به صورت کامل از تیم ملی حمایت شود. امیدوارم همه مشاوران و معاونان فدراسیون جدید با همدلی کار را جلو ببرند.\\

۴۱۵۴