بارسلونا در مسیر قطعی کردن دو خرید پایانی تابستان

بارسلونا در مسیر قطعی کردن دو خرید پایانی تابستان

پایگاه خبری فوتبالی - در فاصله دو روز و نیم تا پایان نقل و انتقالات تابستانی، ژاوی از مدیران بارسلونا خواسته تا با خرید دفاع راست، ترکیب تیمش را تکمیل کنند.

به گزارش فوتبالی، گزینه اول بارسلونا سزار آزپیلیکوئتا بود که تصمیم به تمدید قرارداد با چلسی گرفت. گزینه بعدی آنها خوان فویث مدافع آرژانتینی ویارئال بود که جذب وی  نیز منتفی شد چرا که تیم اسپانیای مبلغ 55 میلیون یورو خواسته بود و از طرفی مصدومیت دو ماهه وی امکان هر گونه انتقالی را بر هم زد.

در این شرایط به نظر می رسد که توماس مونیر مدافع راست بلژیکی دورتموند به گزینه اصلی بارسلونا تبدیل شده است. این مدافع 31 ساله سالهاست که مورد توجه بارسلونا قرار دارد. دورتموند تمایلی به فروش وی در آخرین روزهای نقل و انتقالات ندارد اما اصرار خود بازیکن می تواند نقشی کلیدی در انتقالش به اسپاتیفای نیوکمپ داشته باشد.

البته بارسلونا اگر نتواند مونیر را بخرد به سراغ جذب هکتور بیرین بازیکن سابق آکادمی خود خواهد رفت. مدیران بارسا می دانند که باید خواسته های ژاوی را هر چه زودتر اجابت کنند. آنها برای پست دفاع چپ نیز خرید مارکوس آلونسو را نهایی کرده اند که این انتقال به زودی رسمی خواهد شد.

بارسلونا البته باید در ساعات آینده تکلیف مازادهایش همچون اوبامیانگ، پیانیچ، عبده، ممفیس، بریتویت و دست را هم مشخص کند.

4125