وقتی دو ستاره 160 میلیونی منچستریونایتد رقیب هم بودند

وقتی دو ستاره 160 میلیونی منچستریونایتد رقیب هم بودند

پایگاه خبری فوتبالی - آژاکس در این تابستان توانست درآمد خوبی را از فروش بازیکنانش به منچستریونایتد کسب کند.

به گزارش فوتبالی، اریک تن هاگ سرمربی جدید منچستریونایتد از مدیران تیمش خواست تا 160 میلیون یورو برای جذب دو بازیکن سابقش هزینه کنند: لیساندرو مارتینز مدافع 24 ساله آرژانتینی و آنتونی وینگر 22 ساله برزیلی.

در حقیقت قیمت لیساندرو در سایت ترانسفرمارکت 32 میلیون یورو بود که یونایتد حدود دو برابر این مبلغ را هزینه کرد. قیمت آنتونی نیز 34 میلیون یوروست که شیاطین سرخ سه برابر این مبلغ یعنی 100 میلیون یورو برای جذب وی هزینه کرده اند و البته به نظر می رسد که تیم هلندی با این دو انتقال توانسته اقتصاد خود را تا حد زیادی سرپا نگه دارد.

آنتونی و لیساندرو حالا در کنار فن ده بیک و تن هاگ، دسته آژاکسی های سابق را در اولدترافورد تشکیل خواهند داد و یونایتد امیدوار است که با رنگ و بوی آژاکسی جدیدش بتواند عملکرد بهتری را نسبت به فصول اخیر ارائه بدهد.

دو ستاره جدید منچستریونایتد در آژاکس خیلی با هم صمیمی بودند و قطعا لیساندرو که زودتر به اولدترافورد رفته به آنتونی کمک خواهد کرد تا با شرایط شهر منچستر هر چه زودتر هماهنگ شود. این دو البته تجربه بازی در مقابل همدیگر در بازیهای ملی را دارند. در حقیقت آنها در دوئل بزرگ آمریکای جنوبی میان تیم های ملی آرژانتین و برزیل مقابل همدیگر بازی کرده اند.

4125