اسلحه M16 روی شقیقه پوگبا؛ صد هزار یورو به باج‌گیرها پرداخت!

اسلحه M16 روی شقیقه پوگبا؛ صد هزار یورو به باج‌گیرها پرداخت!

پایگاه خبری فوتبالی - پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد در حال سپری کردن دوران نقاهتش است اما به نظر می رسد که این روزها با حاشیه های زندگی شخصی خود به سوژه عجیب رسانه های ورزشی دنیا تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، روز سه شنبه RMC Sport گزارش داده است که پوگبا در ماه مارس که برای حضور در اردوی تیم ملی فرانسه به پاریس سفر کرده بود، پس از حضور در زادگاهش با دوستان دوران کودکی خود مواجه می شود که با اسلحه قصد زورگیری از او را داشته اند.

پوگبا برای ملاقات با دو دوست دوران کودکی خود به یک آپارتمان می رفت که در آن جا با دو فرد ماسک زده و مسلح مواجه می شود که اسلحه های مختلف نظیر M16 را به سمتش می گیرند. این دو فرد از پوگبا می خواهند که سیزده میلیون یورو به عنوان خدماتی که به عنوان دوست در اختیارش قرار داده اند، به آنها بپردازد. پوگبا اجازه می دهد که نفر سوم به نام "باباکار" که او هم مسلح بوده، وارد اتاق شود و در نهایت صد هزار یورو به آنها می پردازد تا از باج گیرها وقت بخرد.

گزارشات حاکی از آن است که مجرمان ویدیوی باج گیری مسلحانه از پوگبا را در اختیار دارند و آن را به عنوان مدرک اخاذی نگه داشته اند.  در حال حاضر پرونده قضایی در مورد باج گیری در دادگستری فرانسه باز شده است.

از سویی افشاگری ماتیاس برادر پوگبا در مورد اقدام هافبک یوونتوس برای استخدام یک جادوگر برای مصدوم کردن امباپه نیز با واکنش هایی مواجه شده است. در حقیقت در حال حاضر نزدیکان کیلیان با دقت این خبر را دنبال می کنند و اگر مدرکی در مورد صحت چنین اتفاقی پیدا شود، پوگبا از تیم ملی فرانسه اخراج خواهد شد. خود امباپه نیز در صورتی که مدرکی به دست بیاورد، از پوگبا شکایت خواهد کرد.  در سال 2015 پس از موردی مشابه و اخاذی دوستان بنزما از ماتیو والبوئنا، مهاجم رئال مادرید به مدت شش سال از تیم ملی فرانسه اخراج شد و حالا پوگبا نیز ممکن است که با حکم مشابهی مواجه شود.

4125