گرشاسبی: فیفا و AFC با کسی شوخی ندارند/ ثبات برای تیم ملی بهتر است

گرشاسبی: فیفا و AFC با کسی شوخی ندارند/ ثبات برای تیم ملی بهتر است

پایگاه خبری فوتبالی - مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: نمایندگان فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا در انتخابات حضور داشتند و با کسی شوخی ندارند.

به گزارش فوتبالی، حمیدرضا گرشاسبی پس از انتخاب مهدی تاج به ریاست فدراسیون فوتبال، در خصوص اتفاقات شب گذشته گفت:  تصمیمات ساعت یک شب به بعد عجیب بود. باید در منطقه و آسیا الگو باشیم. نمی‌دانم دلیل این اتفاق چه بود، اما به خیر گذشت و احتمال خطر نیز وجود داشت.

وی در خصوص اینکه باید تاج را به عنوان رئیس فدراسیون دانست یا هنوز احتمال اتفاقات دیگری وجود دارد، گفت: برای چه باید اتفاقی بیفتد؟ نمایندگان فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا اینجا حضور دارند و با کسی نیز شوخی ندارند. وقتی کسی در این مرحله قرار می‌گیرد و اسمش روی تابلو می‌آید، نشان دهنده این است که تمام مراحل را پشت سر گذاشته و حالا نیز باید احترام بگذاریم و همه چیز را فراموش و به اعتلای فوتبال در جام جهانی فکر کنیم. اگر مردم را دوست داریم باید به خاطر دل مردم دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم تیم پرقدرتی را اعزام کنیم.
مدیرعامل باشگاه فولاد خورستان در خصوص اینکه ثبات در حال حاضر به نفع تیم ملی است یا بازگشت کی‌روش، گفت: زود است در این خصوص صحبت کنیم. باید با بازیکنان جلسه گذاشت، چرا که آنها حرفه‌ای هستند و شرح وظایف‌شان معلوم است. باید بازیکنان به مستطیل سبز و پرچم کشور فکر کنند و به تصمیمات احترام بگذارند. نمی‌دانم چه اتفاقاتی خواهد افتاد، اما ثبات بهتر است.

گرشاسبی در خصوص شفافیت مجمع گفت: مشخص بود که انتخابات و رأی‌گیری شفاف برگزار شد، اما اتفاقاتی که شب گذشته  افتاد، باعث ایجاد شبهاتی شد.تعدادی از اعضای مجمع به شهرهای خود بازگشتند و به مجمع نرسیدند.

وی در خصوص احتمال ابطال انتخاب گفت: رد شدن را نمی‌دانم، اما باید براساس قوانین باشد. نمایندگان فیفا و کنفدراسیون آسیا و همچنین هیئت رئیسه فدراسیون بیانیه را نپذیرفتند و باید ببینیم چه خواهد شد.

مدیرعامل فولاد در خصوص صحبت‌های تاج مبتی برمذاکره با کی‌روش برای بازگشت به ایران گفت: در حال حاضر برای چنین قضاوتی زود است. باید ببینیم پس از استقرار تاج او چه تصمیماتی خواهد گرفت. گفتن با عمل متفاوت است و شاید نظر او بعد از جلسه با ملی‌پوشان تغییر کرد.

1470