فوری/ اعضای مجمع به دنبال برگزاری انتخابات/ احتمال برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال قوت گرفت

فوری/ اعضای مجمع به دنبال برگزاری انتخابات/ احتمال برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال قوت گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- بر اساس اخباری که از مرکز ملی فوتبال به گوش می رسد، اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال به دنبال برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال هستند.

به گزارش فوتبالی، اعضای مجمع فدراسیون فوتبال اصرار دارند انتخابات برگزار شود و جلسه بین اعضای هیات رییسه که همه در مرکز ملی فوتبال حضور دارند با برخی اعضای مجمع عمومی در حال برگزاری است.  

در حالی که تصمیم ناگهانی حسن کامرانی فر اهالی فوتبال را شوکه کرده، اعضای مجمع فدراسیون فوتبال که اغلب شان در هتل آکادمی حضور دارند، می خواهند با هماهنگی هیات رییسه، انتخابات را در حضور نمایندگان فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار کنند.

خبرهایی که از مرکز ملی فوتبال می رسد این است که اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و البته اعضای مجمع فدراسیون اصرار دارند انتخابات طبق برنامه قبلی در حضور نمایندگان فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شود. 

سایت طرفداری در خبری در این باره نوشته است طبق آخرین اخبار رسیده از محل اقامت اعضای مجمع، آنها  یعنی اعضای مجمع از بهرام رضاییان و احمدرضا براتی دو عضو هیات رئیسه خواسته اند همین امروز میرشاد ماجدی و حسن کامرانی فر را کنار بگذارند و با هماهنگی نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا که به تهران سفر کرده اند، انتخابات را برگزار کنند! 

ادعای این سایت در نوع خودش جالب است اما در هر حال خبرنگار فوتبالی که در این ساعت در مرکز ملی فوتبال حضور دارد خبر داده که احتمال برگزاری انتخابات قوت گرفته است. 

1111