سوال روز/ آیا فیفا و ای اف سی با لغو انتخابات موافقت می کنند؟

سوال روز/ آیا فیفا و ای اف سی با لغو انتخابات موافقت می کنند؟

پایگاه خبری فوتبالی- شوک شبانگاهی و در واقع بامدادی انتخابات فدراسیون فوتبال، خواب را از چشم آنهایی که پیگیر اخبار مدیریتی فوتبال ایران هستند، ربوده است.

به گزارش فوتبالی، در حالیکه همه منتظر بودند که بامداد امروز انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شود، اما حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال در یک اعلام عجیب از طریق سایت فدراسیون فوتبال، انتخابات را لغو کرد. این در حالی است که نمایندگان ای اف سی که در تهران هستند، اگر جت لگ نباشند مطمئنا در تهران خواب هستند. برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال باید در حضور نمایندگان AFC و FIFA برگزار شود و همین موضوع باعث شده بود تا بعد از ارسال اسامی نامزدها از سوی فدراسیون فوتبال به ای‌اف‌سی و فیفا، این دو نهاد بین‌المللی نیز نمایندگان و ناظران خودشان را برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال به تهران بفرستند.

نکته عجیب و جالب توجه در خصوص لغو شبانه انتخابات فدراسیون فوتبال از سوی دبیرکل فدراسیون، بی‌خبری کامل دو نماینده AFC از این اتفاق است. جایی که نمایندگان AFC که امروز صبح به تهران رسیده بودند، برای حضور به موقع در مجمع فردا در ساعات اولیه دوشنبه شب خوابیدند تا مشکلی برای حضور در این مجمع نداشته باشند. با این حساب، دو نماینده AFC که در حال حاضر در هتل آزادی در خواب به سر می‌برند، فردا صبح در حالی با زنگ هشدار تلفن همراه خودشان برای شرکت در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال از خواب بیدار می‌شوند که این انتخابات لغو شده است!

در هر حال سوال اینجاست که نمایندگان فیفا و ای اف سی، پس از اینکه متوجه لغو انتخابات بشوند و به بالادستی هایشان خبر بدهند، با لغو انتخابات فدراسیون فوتبال موافقت می کنند یا نه؟

1111