باورنکردنی؛ پوگبا برای مصدوم کردن امباپه، جادوگر استخدام کرد!

باورنکردنی؛ پوگبا برای مصدوم کردن امباپه، جادوگر استخدام کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - پل پوگبا هافبک فرانسوی ساعات عجیبی را تجربه می کند.

به گزارش فوتبالی، ماتیاس برادر بزرگ تر هافبک یوونتوس که در تیم بلفورت در لیگ دسته چهارم توپ می زند، اخیرا ویدیویی در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است و وعده داده است که از برخی رازهای پشت پرده زندگی این بازیکن، وکیلش و حتی امباپه پرده برداری خواهد کرد.

فرانس اینفو حالا یکی از این افشاگری ها را منتشر کرده است. بر اساس این گزارش هافبک یوونتوس یک جادوگر را استخدام کرده بود و از او خواسته بود تا باعث مصدومیت امباپه شود. ماتیاس پوگبا این ماجرا را در شبکه های اجتماعی تایید کرده است و حالا قصد پرده برداری از جزییات این اتفاق عجیب را دارد.

البته پل پوگبا از برادرش به اتهام تلاش برای اخاذی شکایت کرده است. بازیکن سابق منچستریونایتد به اداره مرکزی جرم های سازمان یافته مراجعه کرده است و خود را قربانی گروهی متشکل از چند تن از دوستان کودکی خود در کنار برادرش ماتیاس دانسته است و گفته که آنها به دنبال اخاذی 13 میلیون یورویی از او هستند.

پل پوگبا در فروردین ماه گذشته برای بازی دوستانه فرانسه و ساحل عاج به کشورش سفر کرده بود که با خانواده اش ملاقات کرد. در آن زمان برخی از دوستانش از او گلایه می کنند که چرا از وقتی فوتبالیست حرفه ای شده، هیچ کمک مالی به آنها نکرده است و دو مرد مسلح خواستار دریافت سیزده میلیون یورو از او می شوند. در حقیقت پل پوگبا از حرفهای ماتیاس اصلا متعجب نشده انداست. این هافبک همیشه به دوستان دوران کودکی خود کمک می کرده اما از ماه ژانویه گذشته نظرش عوض می شود. او یکی از بهترین دوستانش را به علت خرج کردن 200 هزار یورو از حساب بانکی‌اش از خانه خود اخراج می کند و به نظر می رسد که ریشه اخاذی هم به همان جا بر می گردد.

4125