لوگوی جدید لالیگا با گل لواندوفسکی(طرح)

لوگوی جدید لالیگا با گل لواندوفسکی(طرح)

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی در هفته سوم از رقابت های لالیگا در بازی مقابل رئال وایادولید گلی تماشایی به ثمر رساند به طوری که این گل به طور ویژه ای مورد توجه رسانه ها و شبکه های اجتماعی قرار گرفت چرا که روبرت لواندوفسکی برای زدن این گل انعطاف پذیری بالایی از خودش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در این هفته از رقابت های لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف رئال وایادولید رفت و در نهایت موفق شد این بازی را با نتیجه 4 بر 0 به سود خود به پایان برساند و هر سه امتیاز این بازی را بگیرد. در این بازی روبرت لواندوفسکی دو گل به ثمر رساند که گل اولی که او زده بود، به طور ویژه ای مورد توجه قرار گرفت.

لواندوفسکی روی سانتر تماشایی رافینیا، با پرش خود و انعطاف پذیری بدنی، توانست توپ را قطع کند و بدین ترتیب یک گل زیبا به ثمر برساند. حالت بدنی لواندوفسکی روی این گل شبیه به لوگوی بوندسلیگا بود و خیلی ها آن ها را با هم مقایسه کردند.

اما طرحی هم منتشر شده که در آن می بینیم روبرت لواندوفسکی درون لوگوی لالیگا قرار گرفته است و در واقع او می تواند نماد فصل جدید لالیگا باشد. ضمن اینکه لواندوفسکی قبلا هم در بوندسلیگا از این گل ها زده بود و به عنوان نمادی برای بوندسلیگا شناخته می شد.

1470