دومین پیروزی 4 گله بارسلونا با درخشش لواندوفسکی

دومین پیروزی 4 گله بارسلونا با درخشش لواندوفسکی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سوم از رقابت های لالیگای اسپانیا، بارسلونا و رئال وایادولید در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند و این بازی در نهایت با پیروزی 4 بر 0 بارسلونا خاتمه یافت تا شاگردان ژاوی هرناندز یک پیروزی شیرین دیگر را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، آبی و اناری پوشان پس از اینکه در هفته گذشته رقابت های لالیگا موفق شدند با نتیجه 4 بر 1 رئال سوسیداد را شکست دهند اکنون در این هفته باز هم یک پیروزی 4 گله دیگر به دست آوردند و موفق شدند با نتیجه 4 بر 0 تیم میهمان خود را شکست دهند.

در این بازی روبرت لواندوفسکی خوش درخشید و برای دومین هفته پیاپی دبل کرد. او در دقیقه 24 روی پاس دیدنی رافینیا و در دقیقه 65 روی پاس عثمان دمبله گلزنی کرد تا بدین ترتیب اکنون خودش را در لالیگا چهار گله کرده باشد. از ابتدایی که لواندوفسکی به لالیگا آمده بود حرف و حدیث ها درباره رقابت میان او و بنزما وجود داشت و اکنون به نظر می رسد که لواندوفسکی به خوبی این رقابت را شروع کرده است.

گل های دیگر بارسلونا را پدری لوپز  در دقیقه 43 روی پاس عثمان دمبله و سرخی روبرتو در دقایق پایانی بازی به ثمر رساند و بدین ترتیب بارسای ژاوی در لالیگای این فصل 7 امتیازی شد.

گزارش تصویری بارسلونا و رئال وایادولید

ویدیوی خلاصه بازی بارسلونا و وایادولید

1470