عکس؛ ملاقات ستاره منچسترسیتی با قهرمان فرمول یک

عکس؛ ملاقات ستاره منچسترسیتی با قهرمان فرمول یک

پایگاه خبری فوتبالی - کوین دی بروینه در مسابقات اتومبیلرانی بلژیک حضور پیدا کرد و البته به شوخی به او گفته شد که می تواند در تیم ردبول بازی کند البته به شرطی که قبل از آن برای کاونتری سیتی بازی کند!

به گزارش فوتبالی، دی بروینه پیش از مسابقات اتومبیلرانی بلژیک با کریستین هورنر، نماینده تیم ردبول راسینگ و ماکس فرستاپن ستاره کنونی مسابقات قهرمانی فرمول یک ملاقات کرد. بازیساز منچسترسیتی پیش از شروع مسابقات در کشورش مهمان تیم ردبول بود.

مارتین بروندبل خبرنگار اسکای اسپورت به دی بروینه گفت:" کریستین به تو فرصت خواهد داد تا یکی از این خودروها را هدایت کنی." که هورنر در جواب گفت:" البته فقط به شرطی که قبلش در تیم کاونتری سیتی بازی کند."

دی بروینه زمان زیادی برای استراحت ندارد چرا که منچسترسیتی پس از پیروزی چهار بر دو مقابل کریستال پالاس باید دوباره به لیگ انگلیس برود. آنها در روز نهم شهریور میزبان ناتینگام فارست خواهند بود و هفته آینده نیز باید بازی حساسی مقابل استون ویلا داشته باشند.

منچسترسیتی با هت تریک هالند توانست شکست مقابل کریستال پالاس را با پیروزی عوض کند و برد ارزشمندی را کسب کند. آنها شانس زیادی برای دفاع از قهرمانی خود در لیگ انگلیس دارند و البته دی بروینه همچنان یکی از ستارگان اصلی آنها خواهد بود.

4125