عکس؛ شروع طوفانی مهاجم اسبق بارسلونا در لیگ فرانسه

عکس؛ شروع طوفانی مهاجم اسبق بارسلونا در لیگ فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی - الکسیس سانچز مهاجم شیلیایی اولین دبل خود را برای مارسی داشت تا نشان بدهد که هنوز چیزهای زیادی برای ارائه داد.

به گزارش فوتبالی، الکسیس سانچز 33 ساله در این تابستان از اینتر جدا شد و به مارسی پیوست. در حقیقت نراتزوری ها علاقه ای به حفظ او نداشتند و این مهاجم چاره ای جز جدایی نداشت. بدین ترتیب سانچز که تجربه حضور در بارسلونا، منچستریونایتد و آرسنال را در کارنامه اش دارد، راهی لیگ فرانسه شد تا چالشی جدید را برای خود ایجاد کند.

الکسیس اما با نمایش درخشانش در بازی مارسی و نیس نشان داد که هنوز قرار نیست که کار او را در دنیای فوتبال تمام شده بدانیم. این مهاجم در این بازی توانست دو گل به ثمر برساند تا به یکی از چهره های ویژه این هفته فوتبال فرانسه تبدیل شود.  مهاجم شیلیایی با سالهای اوجش فاصله زیادی دارد و به همین خاطر قیمتش در سایت ترانسفرمارکت به پنج میلیون یورو کاهش یافته است اما درخشیدن در مارسی می تواند فرصتی باشد تا همچنان دوران فوتبالش را طولانی تر کند و نشان بدهد که هنوز می تواند چند سال دیگر در بالاترین سطح به درخشش ادامه بدهد.نونو تاوارس هم در این بازی برای مارسی گلزنی کرد تا این تیم با نتیجه سه بر صفر به پیروزی دست پیدا کند.

4125