مدافع سابق رئال مادرید، بمب لحظه آخری اتلتیکو مادرید

مدافع سابق رئال مادرید، بمب لحظه آخری اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - جدایی رنان لودی باعث شده تا سیمئونه به دنبال خرید دفاع کناری در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی باشد.

به گزارش فوتبالی، رنان لودی دفاع چپ برزیلی اتلتیکو مادرید راهی ناتینگام فارست شد و حالا تیم سیمئونه باید در آخرین روزهای نقل و انتقالات دست به کار شود و به دنبال جایگزین برای وی باشد. به نظر می رسد که گزینه مورد علاقه مدیران اتلتیکو یک رئالی سابق یعنی سرجیو رگیلون است. در حقیقت رگیلون محصول اکادمی رئال مادرید است که در فصل 19-2018 عملکرد خوبی در تیم بزرگسالان داشت و بعد از آن به سویا قرض داده شد. رئال از فروش رگیلون به تاتنهام در تابستان 2020 مبلغ 35 میلیون یورو درآمدزایی کرد. کونته تمایل چندانی به سبک بازی رگیلون ندارد و این بازیکن را در لیست فروش قرار داده و حالا اتلتیکو در یک قدمی جذب دفاع چپ سابق آکادمی رئال مادرید به صورت قرضی قرار دارد.

سیمئونه در پاسخ به این سوال که آیا رئالی بودن رگیلون در گذشته، باعث نظر منفی هواداران اتلتیکو در موردش نخواهد شد، گفت:"خوانفران در آکادمی رئال مادرید رشد کرده بود، فیلیپه لوئیز نیز همین طور، حالا آنها بخشی از تاریخ باشگاه هستند.  موراتا نیز در رئال بوده و برای ما بسیار خوب کار کرده است، هرموسو در قهرمانی لالیگا خیلی به ما کمک کرد و یورنته نیز عالی بود. آنها بازیکنانی هستند که می توانند به ما کمک کنند."

4125