محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک شد؛ نواب رییس مشخص شدند

محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک شد؛ نواب رییس مشخص شدند

پایگاه خبری فوتبالی - پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک از ساعت ۱۴ امروز یکشنبه ۶ شهریورماه با حضور سید حمید سجادی وزیر ورزش و با حضور سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته، کیکاوس سعیدی سرپرست دبیری کمیته و دیگر اعضای مجمع در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد. 

به گزارش فوتبالی، در رای گیری مرحله اول طبق آرای ماخوذه از ۵۳ عضو محمود خسروی وفا و مهدی علی نژاد هر کدام ۲۴ رای کسب کردند و فضل الله باقرزاده هم ۵ رای کسب کرد تا انتخابات به دور دوم کشیده شود. با توجه به آرای مساوی خسروی وفا و علی نژاد، رای گیری برای انتخاب رئیس به دور دوم و میان این دو نفر کشیده شد.

رای گیری دور دوم برای تعیین رئیس کمیته ملی المپیک میان محمود خسروی وفا و مهدی علی نژاد انجام شد. از مجموع آرای ماخوذه در این دور که ٥٥ رای بود، علی نژاد صاحب ٢٧رای شد و خسروی وفا هم ٢٨رای گرفت. بدین ترتیب محمود خسروی وفا به عنوان رییس کمیته ملی المپیک انتخاب شد.

مهین فرهادی زاد نایب رئیس بانوان کمیته شد

در ادامه با تاکید سجادی مبنی بر اینکه در رای گیری برای انتخاب نواب رئیس، حتما باید یک رای برای گزینه بانوان باشد و در غیر اینصورت برگه وای شمارش نمی شود، رای گیری برای تعیین نواب رئیس انجام شد. مهرعلی باران چشمه یکی از کاندیداهای نایب رئیسی بود که البته در مجمع امروز غایب بود و اینگونه انصراف خود را از جمع کاندیداها اعلام کرد.

پیش از شمارش آرا، با عنایت به اینکه مهین فرهادی زاد تنها کاندیدای نایب رئیسی بانوان بود، از شمارش آرای مربرط به وی امتناع شد و تمام اعضا با بالا بردن دست، رای موافق خود را در مورد نایب رئیسی مهین فرهادی زاد اعلام کردند.

غلامرضا نوروزی نایب رئیس شد

در مرحله دوم رای گیری برای انتخاب نایب رئیس و از مجموع ٥٣ رای ماخوذه، کیکاوس سعیدی و غلامرضا نوروزی به ترتیب صاحب ٢٥ و ٢٩ رای شدند.
بدین ترتیب غلامرضا نوروزی به عنوان نایب رئیس انتخاب شد. دو رای در این بخش باطل اعلام شد.

1470