چلسی مُرد تا برد

چلسی مُرد تا برد

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی در دیدار خانگی مقابل لسترسیتی با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید تا وضعیتش را در جدول بهبود یابد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تیم‌های چلسی و لسترسیتی از ساعت 18:30 به وقت تهران در استادیوم استمفورد بریج مقابل هم صف آرایی کردند. دو تیم اصلاً شرایط جالبی در جدول نداشتند. چلسی با یک برد، یک تساوی و یک شکست در رده دوازدهم قرار گرفته بود و لسترسیتی نیز با دو شکست و یک تساوی در جایگاه نوزدهم بود. در این بازی توماس توخل به خاطر محرومیت نتوانست شاگردانش را در کنار زمین همراهی کند. 

در نیمه اول چلسی بازی را بهتر آغاز کرد، اما اخراج ناگهانی کانر گلگر در دقیقه 28 باعث شد شوک بزرکی به آبی‌های لندن وارد شود. در ادامه هاروی بارنز وینگر لسترسیتی موفق به باز کردن دروازه چلسی شد، اما این گل توسط VAR پذیرفته نشد تا میزبان حداقل بازنده به رختکن نرود. 

در نیمه دوم شاهد بازی بسیار جذابی بودیم. چلسی خیلی سریع توسط رحیم استرلینگ به گل اول رسید و این ستاره انگلیسی در دقیقه 63 گل دوم خودش و تیمش را وارد دروازه لسترسیتی کرد تا علیرغم ده نفره بودن، با دو گل پیش بیافتند. خیلی زود در دقیقه 66 یکی از گل‌های چلسی توسط بارنز پاسخ داده شد، اما در نهایت چلسی با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید. 

4416