رضایی یاغی جدید فوتبال ایران می‌شود؟

رضایی یاغی جدید فوتبال ایران می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- این احتمال وجود دارد که مهاجم فعلی یا مهاجم اسبق استقلال، راهی پرسپولیس یا سپاهان و حتی فولاد خوزستان و گل گهر شود.

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته و زمانی که خبر منتفی شدن پیوستن شیخ دیاباته به پرسپولیس منتشر شد، این خبر به گوش رسید که پرسپولیس هنوز به صورت کامل پرونده این بازیکن را نبسته و این احتمال وجود دارد که او دوباره به این تیم لینک شود.

حالا و در شرایطی که صحبت از مذاکرات مجدد پرسپولیس با آقای گل اسبق لیگ برتر شده، خبر داغ‌تر از این باشگاه، مذاکره قرمزها با کاوه رضایی است. بازیکنی که علیرغم حضور در تمرین استقلال، هنوز با این تیم قرارداد نبسته و برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که شاید او یاغی جدید فوتبال ایران لقب بگیرد.

خبرگزاری فارس که مدعی شده مذاکره پرسپولیس با نماینده کاوه رضایی موفقیت‌آمیز بوده و فقط یک مساله باعث شده که خبری از توافق نهایی نباشد. گویا پرسپولیس در واکنش به رقم درخواستی رضایی، از مهاجم استقلال خواسته که بخشی از این رقم به دلیل غیبت او در بازیهای ابتدایی تیم جدیدش کسر شود و اگر این بازیکن با خواسته پرسپولیس موافقت کند، احتمال پیوستن او به این تیم وجود دارد.

این وسط یک روایت تایید نشده دیگر هم درباره کاوه رضایی مطرح شده که بر اساس آن، این بازیکن درخواستی 30 میلیارد تومانی (۲۴ میلیارد قرارداد و ۶ میلیارد آپشن) از تیمهای خواهانش دارد و با توجه به اینکه حساسیت ویژه‌ای روی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توسط سازمان بازرسی وجود دارد و بیشتر از ۱۸ میلیارد تومان به یک بازیکن ملی‌پوش داده نمی‌شود. شاید این بازیکن علیرغم جدایی احتمالی از استقلال، به پرسپولیس نرود و فوتبالش را در یکی از تیمهای سپاهان یا فولاد یا گل گهر یا حتی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس دنبال کند. 

این وسط استقلالی‌ها امیدوارند هر چه زودتر تکلیف پرونده ارسلان مطهری مشخص شود تا بدانند که می‌توانند از کاوه رضایی استفاده کنند یا نه.

حالا باید منتظر ماند و دید که طی روزهای آینده چه خبر جدیدی در این زمینه منتشر خواهد شد.

1984