عکس؛ اولین دقایق هافبک 70 میلیونی در پیراهن منچستریونایتد

عکس؛ اولین دقایق هافبک 70 میلیونی در پیراهن منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - کاسمیرو هافبک برزیلی که یونایتد با هزینه 15+70 میلیونی انتقالش را از رئال مادرید نهایی کرده، اولین دقایقش را در پیراهن شیاطین سرخ در مقابل ساوتهمپتون داشت.

به گزارش فوتبالی، در حالی که یونایتد با نتیجه یک بر صفر مقابل ساوتهمپتون پیش افتاده بود، کاسمیرو در دقیقه 80 به جای الانگا وارد زمین شد تا اولین دقایق خود را در تیم جدیدش داشته باشد.

کاسمیرو با کوله باری از تجربه از رئال مادرید راهی منچستریونایتد شد. خرید اورلین شوامنی باعث شد تا هافبک برزیلی خطر را حس کند و ترجیح بدهد که چالش جدیدی را در اولدترافورد داشته باشد. تن هاگ فعلا عجله ای در استفاده از کاسمیرو ندارد و به نظر می رسد که به تدریج دقایق این هافبک را بیشتر خواهد کرد. یونایتد با توجه به حضور در لیگ اروپا باید از این به بعد هفته ای دو بازی داشته باشد و با توجه به فشردگی بازیها، تن هاگ چاره ای جز استفاده از سیستم چرخشی نخواهد داشت.

کاسمیرو در دقایق پایانی به منچستریونایتد کمک کرد تا پیروزی خود را حفظ  کند و دومین پیروزی متوالی را کسب کند. آنها پس از دو شکست در آغاز فصل حالا با این دو برد از بحران خارج شده اند و با شش امتیاز از چهار بازی به میانه جدول رسیده اند هر چند که هوادارانشان انتظار نمایش بهتری را دارند چرا که یونایتد با وجود کسب نتایج، عملکرد فنی جالبی در دو بازی اخیر نداشته است.

4125