سه غایب در لیست رئال مادرید مقابل تیم کاتالان

سه غایب در لیست رئال مادرید مقابل تیم کاتالان

پایگاه خبری فوتبالی - لیست رئال مادرید برای بازی هفته سوم لالیگا مقابل اسپانیول اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، لیست آنچلوتی برای بازی هفته سوم لالیگا اعلام شد که رئال مادرید باید به مصاف اسپانیول در ورزشگاه کورنیا برود. ناچو فرناندز، آلوارو اودریوزولا و خسوس وایخو سه مدافع رئال مادرید به علت مصدومیت از لیست خط خورده اند. رودریگو گوئس برای اولین بار در این فصل در لیست قرار گرفته است و از طرفی تونی کروس که هفته گذشته به علت آنفلوانزا در تیم حضور نداشت، دوباره برگشته است.

رئال مادرید در دو هفته اول لالیگا پیروز شده و اگر می خواهد به دوئل صدرنشینی ادامه بدهد باید مقابل اسپانیول پیروز شود تا از بتیس جا نماند. بتیسی ها با کسب سه پیروزی متوالی در شروع فصل روند خوبی را داشته اند. رئال برای اولین بار در پنج سال اخیر هر دو بازی اولش در لالیگا را با پیروزی پشت سر گذاشته است و می خواهد به روند خوبش با کسب سومین پیروزی متوالی ادامه بدهد تا بتواند از قهرمانی لالیگا دفاع کند.

لیست رئال مادرید مقابل اسپانیول بدین شرح است: کورتوا، آندری لونین، لوئیز لوپز، دنی کارواخال، ادر میلیتائو، داوید الابا رودیگر، فرلاند مندی، کروس، مودریچ، کاماوینگا، والورده، لوکاس وازکز، شوامنی، سبایوس، هازارد، بنزما، آسنسیو، وینیسیوس، رودریگو و ماریانو.

4125.