توافق چلسی با مدافع فرانسوی با مبلغی جنون‌آمیز

توافق چلسی با مدافع فرانسوی با مبلغی جنون‌آمیز

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی در نهایت برای خرید وسلی فوفانا ستاره لستر به توافق اولیه رسیده است.

به گزارش فوتبالی، آبی ها قرار است که مبلغ اولیه 70 میلیون پوند به علاوه پاداش بر اساس عملکرد را بپردازند. مذاکرات چلسی و لستر پس از هفته ها به نتیجه رسیده است  و این مدافع میانی قرار است که قراردادی شش ساله را تا 2028 به امضا برساند و راهی استمفوردبریج شود.

پیشنهاد حداکثر 70 میلیون پوندی چلسی توسط لسترسیتی رد شده بود و تیم لندنی مجبور شد که مبلغ را به بیش از 70 میلیون پوند برساند.   فوفانا به شدت دوست داشت که به چلسی ملحق شود و از برندان راجرز درخواست کرده بود که اجازه جدایی او را بدهد.

ستاره تیم زیر 21 سال فرانسه از لیست لستر مقابل ساوتهمپتون خط خورده بود و گفته بود که از نظر ذهنی آماده بازی کردن نیست. راجرز نیز اعلام کرده بود که احتمالا فوفانا مقابل چلسی حضور نخواهد داشت.

فوفانا در صورت نهایی شدن انتقالش به یکی از گران ترین نقل و انتقالات تابستان فوتبال اروپا تبدیل خواهد شد. لستر در سال 2020 برای خرید فوفانا از سن اتین مبلغ 36.5 میلیون پوند پرداخته بود و حالا سود قابل توجهی از فروش وی دریافت خواهند کرد. این بازیکن در فصل گذشته با مصدومیت هایی مواجه بود اما به نظر می رسد که چلسی کاملا به او اعتقاد دارد.

4125