2 بازی جام جهانی که به سرعت بلیت آن‌ها فروش رفت؛ پای مسی در میان است!

2 بازی جام جهانی که به سرعت بلیت آن‌ها فروش رفت؛ پای مسی در میان است!

پایگاه خبری فوتبالی - فاصله زیادی تا شروع جام جهانی 2022 قطر نمانده است و بلیت های بازی ها به فروش گذاشته شده اند و بدین ترتیب افراد علاقه‌مند به دیدن این بازی ها بلیت بازی های مورد علاقه خود را خریداری کرده اند.

به گزارش فوتبالی، یکی از نکته های جالب درباره بلیت فروشی ها این است که بیینیم بلیت کدام بازی ها سریع تر به فروش رفته است و بدین ترتیب کدام بازی ها علاقه مند بیشتری داشته است.

ناصر الخاطر  مدیر جام جهانی قطر درباره بازی هایی که بلیت آن ها سریع ترین فروش را داشته است و به سرعت کل ورزشگاه پر شده است گفت:" بلیت های بازی آرژانتین و مکزیک بیشترین فروش را در این تورنمنت داشتند و پس از آن بازی عربستان و آرژانتین در رده دوم قرار گرفته و بلیت های هر دو بازی فروخته شده است."

در واقع به نظر می رسد که علاقه مندان به لیونل مسی و تیم ملی آرژانتین بلیت دو تا از بازی های او را به سرعت خریداری کرده اند و بدین ترتیب بازی های تیم ملی آرژانتین مملو از تماشاگر شده است.

تیم ملی آرژانتین در گروه C جام جهانی در کنار عربستان، مکزیک و لهستان قرار دارد و باید دید که مسی و یارانش چه عملکردی در این تورنمنت خواهند داشت.

1470