آب سردی که گواردیولا روی پیکر بارسلونا ریخت

آب سردی که گواردیولا روی پیکر بارسلونا ریخت

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی صراحتاً اعلام کرد که برناردو سیلوا ستاره پرتغالی این باشگاه به بارسلونا نخواهد پیوست. 

به گزارش فوتبالی، با شروع پنجره نقل و انتقالات تابستانی، صحبت‌های زیادی مبنی بر احتمال خروج برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی از اتحاد به گوش می‌رسید. سیتی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تا به این جا عملکرد خیلی خوبی داشته و توانسته ارلینگ هالند، کالوین فیلیپس و خولین آلوارز را به خدمت بگیرد. اما چند ماه گذشته منابع نزدیک به این باشگاه ادعا کردند که برناردو سیلوا ستاره پرتغالی قصد خروج از این باشگاه را دارد و می‌خواهد به زودی راهی بارسلونا شود و حتی با سران کاتالان‌ها مذاکراتی نیز انجام داده است. 

به نقل از سایت گل، تیم‌های بارسلونا و منچسترسیتی چند روز قبل در دیداری دوستانه در ورزشگاه نیوکمپ مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان دو تیم به تساوی سه بر سه رضایت دادند. حالا سیتیزن‌ها که خود را برای بازی روز شنبه مقابل کریستال پالاس آماده می‌کنند، گواردیولا در کنفرانس خبری قبل از بازی گفت: "برناردو سیلوا؟ او قطعاً در این باشگاه خواهد ماند. ما هیچ تماس تلفنی مبنی بر علاقه باشگاهی به سیلوا نداشته‌ایم، پس او به کارش در منچستر ادامه خواهد داد."                      

4416