واکنش رییس باشگاه مارسی به احتمال جذب رونالدو

واکنش رییس باشگاه مارسی به احتمال جذب رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها که روز های پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی در فوتبال اروپا است حرف و حدیث ها و شایعات درباره کریستیانو رونالدو بسیار بیشتر شده است چرا که او هنوز راهی تیم دیگری نشده است و به نوعی مقصد بعدی اش مشخص نشده است.

به گزارش فوتبالی، رونالدو از همان ابتدای تابستان درخواست جدایی از منچستر یونایتد را داد اما او و وکیلش نتوانستند یک مشتری مناسب پیدا کنند و به نظر می رسد که اکنون در مسیر ماندن در جمع شیاطین سرخ هستند.

در روز های اخیر از مارسی به عنوان یک هدف جدید برای کریستیانو رونالدو نام برده شده بود اما اکنون به نظر می رسد که مارسی هم به طور جدی به دنبال جذب رونالدو نیست.

پابلو لونگوریا، رییس اسپانیایی باشگاه مارسی فرانسه درباره شایعات علاقه این باشگاه به جذب رونالدو صحبت کرد و گفت:" شایعات کریستیانو رونالدو دروغ است، دنیای شبکه های اجتماعی پر از اخبار جعلی است، مثل این است که بگوییم دی بروینه یا ارلینگ هالند هدف مارسی است، کریستیانو رونالدو هیچ مذاکره ای با ما نداشته است."

بدین ترتیب رییس باشگاه مارسی هم مذاکره با رونالدو را تکذیب کرد و با این روند به نظر می رسد که رونالدو حداقل این فصل را باید در منچستر یونایتد بماند.

1470