جراحی صیادمنش در لندن/ دوری سه ماهه مهاجم تیم ملی قطعی شد

جراحی صیادمنش در لندن/ دوری سه ماهه مهاجم تیم ملی قطعی شد

پایگاه خبری فوتبالی- اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم هال سیتی همسترینگش را در لندن جراحی کرد ۳ ماه از میادین دور خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال سیتی در هفته دوم رقابت‌های چمپیونشیپ انگلیس در دیدار مقابل برنلی دچار آسیب دیدگی شد. مصدومیت همسترینگ این بازیکن ایرانی به حدی بود که سرمربی هال سیتی او را تعویض کرد.

صیادمنش برای درمان همسترینگ خود به لندن سفر کرد تا زیر نظر یک پروفسور انگلیسی، آسیب دیدگی خود را بهبود ببخشد.

طبق اعلام سایت hulldailymail، صیادمنش اوایل این هفته در لندن تحت عمل جراحی قرار گرفته و احتمالاً سه ماه از میادین دور خواهد بود.

به نوشته این سایت، این جراحی باعث می‌شود امیدهای صیادمنش برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که آبان و آذر امسال برگزار می‌شود، به خطر بیافتد.

مهاجم ایران پیش از این گفته بود که دو راه پیش رو دارد؛ یا پایش را جراحی کند و در این صورت قطعاً به جام جهانی نخواهد رسید و یا اینکه بدون جراحی، آسیب دیدگی را پشت سر بگذارد و بعد از ۷۰ روز به میادین بازگردد؛ با این ریسک بزرگ که مجدداً از ناحیه همسترینگ مصدوم بشود.

این بازیکن در اردوی گذشته تیم ملی فوتبال ایران حضور داشت و انتظار می‌رفت در اردوی شهریور و مهر یکی از نفرات دعوت شده به تیم دراگان اسکوچیچ باشد.

۴۱۵۴