قایدی به دنبال حلال کردن 32 میلیارد تومان!

قایدی به دنبال حلال کردن 32 میلیارد تومان!

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد مهدی قایدی قصد دارد ریال به ریال پولی که استقلال برای برگرداندن او به لیگ برتر هزینه کرده را حلال کند!

به گزارش فوتبالی، قایدی که جلوی ملوان با ورود به میدان، جریان بازی را به سود تیمش عوض کرد و با یک گل و گرفتن یک پنالتی، نقش مهمی در کسب اولین برد ریکاردو ساپینتو با استقلال داشت، دیشب هم روی تک گل بازی نقش مهمی داشت تا نشان دهد استقلال بی‌جهت، چند ده میلیارد تومان برای او هزینه نکرده است.

طی روزهای گذشته این خبر درباره قایدی منتشر شد که استقلال برای بازگرداندن او به تهران، در حدود 32 میلیارد تومان هزینه کرده و عملکرد باشوی کوچک آبی‌ها در دو بازی قبلی، باعث شده که کسی به پرداخت چنین رقمی برای او خرده نگیرد.

طبق اطلاعات یک سایت معتبر آماری، راندمان هجومی استقلال در زمان حضور قایدی بیش از 10 برابر زمان غیبت این بازیکن در این فصل بوده است.

استقلال وقتی قایدی را در اختیار ندارد، برای رسیدن به گل، 210 دقیقه صبر کرده اما با حضور قایدی، این عدد به 20 دقیقه رسیده است.

قایدی انگیزه زیادی برای بازگشت به تیم ملی دارد و اسکوچیچ که هر دو بازی اخیر او برای استقلال را دیده، به احتمال زیاد او را دوباره به تیم ملی دعوت خواهد کرد.

1984