عکس؛ استقبال دیوانه‌وار از ملی‌پوش سابق انگلیس در استانبول

عکس؛ استقبال دیوانه‌وار از ملی‌پوش سابق انگلیس در استانبول

پایگاه خبری فوتبالی - دله الی با استقبال بسیار گرمی از جانب هزاران هوادار بشیکتاش در روز چهارشنبه مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، دله الی چهارشنبه شب برای نهایی کردن انتقالش به تیم ترکیه ای وارد استانبول شد. هافبک 26 ساله به صورت قرضی از اورتون راهی بشیکتاش خواهد شد که بند خرید در قراردادش وجود خواهد داشت. دله الی قرار است که امروز تست پزشکی را پشت سر بگذارد و بدین ترتیب چالش جدیدی را در دوران حرفه ای خود داشته باشد.

ملی پوش سابق انگلیس به دنبال دقایق بیشتر است چرا که از زمان انتقال به اورتون در ژانویه گذشته فقط در سیزده بازی در ترکیب اصلی حضور داشته که در هفت ماه حضور خود در گودیسون پارک هیچ گل یا پاس گلی نداشته است و حالا امیدوار است که بتواند در لیگ ترکیه مسیر فوتبالش را احیا کند.

به هر صورت به نظر می رسد که دله الی از همین حالا می داند که هواداران بشیکتاش کاملا از او حمایت خواهند کرد. هزاران هوادار تیم ترکیه ای چهارشنبه شب به فرودگاه آتاتورک رفتند و از ستاره اسبق تاتنهام حمایت کردند. دله الی با شال تاتنهام عکس گرفت و و حتی با هواداران تیم جدیدش شعار خواند.

دله الی در ژانویه گذشته در حالی راهی تاتنهام شد که گفته می شود که مبلغ انتقالش می تواند بر اساس بندهای قراردادش می تواند به 40 میلیون پوند برسد.

4125