مدافع سرشناس برزیلی به هپاتیت مبتلا شد

مدافع سرشناس برزیلی به هپاتیت مبتلا شد

پایگاه خبری فوتبالی - فلامینگو روز گذشته در دور رفت نیمه نهایی جام حذفی برزیل مقابل سائوپائولو پیروز شد اما بعد از بازی با خبر بدی مواجه شدند چرا که یکی از بازیکنان آنها به علت مصدومیت از زمین خارج شد.

به گزارش فوتبالی، داوید لوئیز مدافع سابق تیم ملی برزیل بین دو نیمه به علت هپاتیت از زمین خارج شد. این بازیکن روز پنجشنبه تست داد چرا که مشکلاتی نظیر بی حالی و خستگی را داشت و مشخص شد که به هپاتیت مبتلا شده است. داوید لوئیز در مورد شرایط خودش گفت:" ببینید، مشکل من کمی جدی است. باید تست بدهم و بعد از آن مشخص می شود که مشکلم چیست."

داوید لوئیز یکی از بازیکنان کلیدی فلامینگو بوده است و در همه بازیهای مهم به خصوص در لیگ و لیبرتادورس حضور داشته اما حالا باید مدتی ازمیادین فوتبال دور باشد. فلامینگو یک هفته دیگر باید در نیمه نهایی لیبرتادورس شرکت کند. آنها در لیگ برزیل نیز با 40 امتیاز یعنی 9 امتیاز کمتر از پالمیراس سوم هستند. در حال حاضر مشخص نیست که مدافع برزیلی چقدر از میادین دور خواهد بود اما  احتمال حضورش در بازی حساس جام لیبرتادورس کم است.

داوید لوئیز در دوران فوتبالش 57 مصدومیت داشته است اما اولین باری است که دچار مشکل هپاتیت می شود. او در این فصل دو مصدومیت عضلانی هم داشته است.

4125