مدافع اسبق بارسلونا راهی لس‌آنجلس گالکسی شد

مدافع اسبق بارسلونا راهی لس‌آنجلس گالکسی شد

پایگاه خبری فوتبالی - مارتین کاسرس بازیکن اسبق بارسلونا، سویا و یوونتوس به لس آنجلس گالکسی ملحق شد تا در کنار ریکی پوچ و ویکتور وازکز دیگر بارسایی های سابق بازی کند.

به گزارش فوتبالی کاسرس 35 ساله پس از اتمام قراردادش با لوانته بازیکن ازاد بود و تا پایان فصل با گالکسی قرارداد بست که قراردادش قابلیت تمدید برای یک سال بیشتر را دارد. گرگ وانی سرمربی گالکسی در مورد این خرید گفت:" مارتین مدافعی باتجربه است که قابلیت حضور در پست های مختلف را دارد و قدرت رهبری، تعهد و ذهنیت قهرمانی را به باشگاه ما اضافه خواهد کرد. امیدواریم که خیلی سریع برای مقطع پایانی فصل با تیم ما هماهنگ شود."

کاسرس که تجربه گسترده ای در فوتبال اروپا دارد، در تیم هایی نظیر رکرتیوو هوئلوا، ویارئال، بارسلونا، سویا، یوونتوس،ساوتهمپتون، هلاس ورونا، لاتزیو، فیورنتینا، کالیاری و لوانته بازی کرده و حالا به لیگ آمریکا ملحق می شود. کاسرس در تیم ملی اروگوئه نیز 112 بازی داشته و بازیکن مهمی در فوتبال کشورش بوده است و حالا می خواهد تجربه خود را به گالکسی اضافه کند، تیمی که با 34 امتیاز در رتبه هفتم لیگ کنفرانس غرب قرار گرفته و 23 امتیاز تا همشهری خود لس آنجلس اف سی فاصله دارد که صدرنشین کنفرانس غرب است.

4125