شروع مسی در این فصل چقدر بهتر از فصل قبل بوده است؟

شروع مسی در این فصل چقدر بهتر از فصل قبل بوده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی حال حاضر پاریسن ژرمن، فصل دوم حضور خود در پی اس جی را آغاز کرده است و به نظر می رسد که او در این فصل شروعی به مراتب بهتر از فصل قبل داشته است.

به گزارش فوتبالی، فصل اول حضور مسی در پاریسن ژرمن بسیار انتقاد برانگیز بود چرا که عملکرد او چندان جالب نبود و مسی در پی اس جی با مسی در بارسلونا فرق داشت. حتی هواداران پی اس جی پس از حذف این تیم مقابل رئال مادرید، لیونل مسی را هو کردند که صحنه ای بی سابقه را برای مسی رقم زد.

اکنون مسی خود عملکرد خود را در فصل جدید بهتر کرده است به طوری که آمار هم به خوبی این قضیه را نشان می دهد که لیونل مسی شروع بهترین در این فصل نسبت به فصل گذشته داشته است.

مسی در 4 بازی ابتدایی خود در شروع فصل گذشته فقط 1 گل زد و هیچ پاس گلی نداد. او 10 شوت زده بود و 5 بار برای هم تیمی های خود خلق موقعیت کرده بود. مسی در 4 بازی ابتدایی فصل قبل فقط 7 دریبل موفق داشت.

اکنون مسی در شروع این فصل در 4 بازی ابتدایی 4 گل زده است و 2 پاس گل داده است. او در این بازی ها 17 شوت زده است و 11 بار خلق موقعیت کرده است. مسی 18 دریبل موفق در این 4 بازی داشته است.

1470