عکس؛ آتش‌بازی اسکاتلندی‌ها در ورزشگاه آیندهوون

عکس؛ آتش‌بازی اسکاتلندی‌ها در ورزشگاه آیندهوون

پایگاه خبری فوتبالی - گلاسکو رنجرز توانست با غلبه بر آیندهوون در هلند به جمع 32 تیم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، بازی رفت رنجرز و آیندهوون در گلاسکو با تساوی دو بر دو به اتمام رسیده بود و با توجه به لغو قانون گل زده در خانه حریف، هر تیمی در بازی چهارشنبه شب پیروز می شد به جمع 32 تیم مرحله گروهی راه پیدا می کرد. اسکاتلندی ها نمی خواستند این فرصت را از دست بدهند و به همین خاطر بسیاری از هواداران افراطی رنجرز خود را به ورزشگاه رسانده بودند که البته جو عجیبی را هم ایجاد کردند. هر چند که به واسطه مهمان بودن تعداد آنها از هواداران حریف خیلی کمتر بود اما با این وجود آنها با استفاده از مواد محترقه و دودزا جو عجیبی را در ورزشگاه ایجاد کردند و حتی هواداران تیم حریف را هم تحت تاثیر خود قرار دادند.

رنجرز در این بازی با تک گل چولاک در دقیقه 60 توانست به پیروزی برسد و حالا در سید چهار قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپای 23-2022 حضور خواهد داشت و پنجشنبه شب منتظر خواهد بود تا در قرعه کشی استانبول حریفان خود را بشناسد هر چند که حتی حضور در این مرحله هم برای انها یک پاداش بزرگ به شمار می رود. با توجه به این که رقیب دیرینه آنها یعنی سلتیک هم به مرحله گروهی رسیده بود، برای آنها از نظر حیثیتی هم خیلی مهم بود که به مرحله گروهی برسند چرا که دشمنی دیرینه هواداران سلتیک و رنجرز زبانزد همگان است.

4125