مومنی‌مقدم: هدف اصلی تیم ملی جوانان والیبال قهرمانی است

مومنی‌مقدم: هدف اصلی تیم ملی جوانان والیبال قهرمانی است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از پیروزی مقابل هند گفت که از کیفیت تیمش راضی است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، غلامرضا مومنی‌مقدم سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل هند در دومین مسابقه مرحله گروهی رقابت‌های جوانان آسیا گفت: از بازی بسیار باکیفیت بازیکنانم بسیار خوشحالم. بازیکنانم موفق شدند تیمی را شکست دهند که روز گذشته والیبال ژاپن را مغلوب کرده بودند. خوشبختانه بازیکنانم به بلوغ فکری رسیده و شرایط را درک می‌کنند و مهم نیست چه تیمی روبروی آن‌ها قرار می‌گیرد.

او با تاکید بر این که بازیکنانش مقابل هر تیمی با تمام توان بازی می‌کنند، افزود: امیدوارم روند خیلی خوبی که این ملی‌پوشان در پیش گرفته‌اند ادامه‌دار باشد. هند تیم باکیفیتی است و بازیکنانش فیزیک بسیار خوبی دارند اما با توجه به آنالیزی که گروه آنالیزمان و همچنین دستیارانم انجام داده بودند توانستیم این تیم را مقتدرانه شکست دهیم.

سرمربی تیم ملی جوانان ایران در پایان خاطرنشان کرد: از این پس برای مرحله حذفی آماده خواهیم شد تا به هدف اصلی‌مان که قهرمانی است دست پیدا کنیم.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال جوانان ایران موفق شد در دومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های آسیا تیم هند را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد. در این مسابقه  پوریا حسین‌خانزاده با کسب ۲۰ پوئن، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه شد. دومین بازیکن امتیازآور، امیرمحمد گلزاده بود که ۱۸ امتیاز کسب کرد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران با این برد، با دو پیروزی و ۵ امتیاز صدرنشین گروه B شد و در مرحله بعدی به مصاف یکی از تیم‌های دوم گروه‌ها خواهد رفت که امشب در قرعه کشی حریف ایران مشخص می‌شود.

7777