دو شرط برای انتقال رقیب نویر به منچستریونایتد

دو شرط برای انتقال رقیب نویر به منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - با انتقال قرضی دین هندرسون به ناتینگام فارست، منچستریونایتد به دنبال خرید یک ذخیره مطمئن برای داوید دخیا است و کوین تراپ دروازه بان آینتراخت فرانکفورت و تیم ملی آلمان به گزینه اصلی انها تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، نشریه آلمانی بیلد گزارش داده است که آینتراخت فقط به دو شرط حاضر به فروش تراپ می شود: شرط اول این است که حداقل مبلغ پیشنهادی 25 میلیون یورو باشد که البته مشخص نیست که آیا یونایتد حاضر می شود که برای دروازه بان ذخیره چنین مبلغی بپردازد یا نه. از سویی قهرمان لیگ اروپا یک شرط دیگر هم تعیین کرده است: فقط در صورتی تراپ را می فروشند که بتوانند در دو، سه روز آینده جایگزین مناسبی پیدا کنند. در حقیقت آنها نمی خواهند که در فاصله یک هفته تا پایان نقل و انتقالات تابستانی بدون دروازه بان بمانند.

کوین تراپ یکی از دروازه بان های حاضر در لیست های اخیر تیم ملی آلمان و یکی از رقبای نویر برای حضور در ترکیب به شمار می رود. البته مشخص نیست که خود تراپ نسبت به این انتقال چه نظری را دارد و ایا حاضر است که به دروازه بان ذخیره تبدیل شود یا نه. البته تعداد بالای تورنمنت ها در فوتبال انگلیس به دروازه بان های ذخیره هم این فرصت را می دهد که به اندازه کافی شانس بازی کردن داشته باشند.

4125