برادر مدافع منچستریونایتد به تیم اسپانیایی پیوست

برادر مدافع منچستریونایتد به تیم اسپانیایی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - جاناتان واران برادر رافائل مدافع کنونی منچستریونایتد و مدافع اسبق رئال مادرید به باشگاه اسپورتینگ گیخون پیوست.

به گزارش فوتبالی، اسپورتینگ گیخون یکی از ریشه دارترین باشگاه های فوتبال اسپانیاست که در حال حاضر در لیگ دسته دو توپ می زند. جاناتان که در پست هافبک میانی و هافبک دفاعی بازی می کند در ابتدا در تیم رزروهای اسپورتینگ توپ خواهد زد تا در صورت درخشش در این تیم بتواند به تیم بزرگسالان اضافه شود و به گیخون برای صعود به لالیگای 24-2023 کمک کند.

جاناتان واران که در حال حاضر در سایت ترانسفرمارکت 250 هزار یورو قیمت دارد، همچون رافا فوتبالش را در باشگاه لانس آغاز کرده است. رافا در سال 2011 با 10 میلیون یورو از لانس به رئال مادرید پیوست که به یکی از بهترین مدافعان فوتبال دنیا تبدیل شد و با تیم ملی فرانسه به قهرمانی جام جهانی 2018 رسید. واران در تابستان گذشته با 45 میلیون یورو راهی منچستریونایتد شد که به یک دهه حضورش در رئال مادرید خاتمه بخشید هر چند که در یک سال اخیر همچون بقیه بازیکنان شیاطین سرخ حال و روز خوشی نداشته است.

برادرش جاناتان از زمان اتمام قراردادش با لانس در هفته های اخیر بدون تیم بود که حالا تصمیم گرفته که در سن 20 سالگی پیشرفتش را در فوتبال اسپانیا ادامه بدهد.

4125