کنعانی‌زادگان: می‌توانیم در جام‌جهانی موفق باشیم

کنعانی‌زادگان: می‌توانیم در جام‌جهانی موفق باشیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع ایرانی باشگاه الاهلی قطر می‌گوید تیم ملی با همدلی می‌تواند در جام‌جهانی ۲۰۲۲ عملکرد موفقی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، محمدحسین کنعانی‌زادگان ملی‌پوش فوتبال کشورمان، این هفته‌ها تبدیل به یک مدافع گلزن در الاهلی شده و در بازی دیشب تیمش مقابل الریان در هفته دوم لیگ ستارگان قطر گل برتری را از روی نقطه پنالتی در دقایق پایانی به ثمر رساند تا الاهلی دو بر یک به پیروزی برسد.

 کنعانی‌زادگان پس از این مسابقه در مصاحبه‌ای با اشاره به شرایط سخت لیگ قطر، گفت: بازیکنان خوبی در لیگ قطر بازی می‌کنند و این کار ما را به عنوان یک مدافع که مقابل مهاجمان نامداری بازی می‌کنیم، سخت می‌کند. با وجود شرایط سخت مسابقات، وضعیت تیمی‌مان خوب است و من و شجاع در خط دفاعی الاهلی، فصل خوبی را تجربه می‌کنیم.

مدافع ملی پوش کشورمان در ادامه در فاصله کمتر از سه ماه تا شروع جام‌جهانی، خاطرنشان کرد: از همه می‌خواهیم که از تیم ملی حمایت کنند، پشت فدراسیون و تک تک ملی پوشان باشند. ما برای اینکه بهترین عملکردمان را در زمین بازی داشته باشیم، به این حمایت‌ها نیاز داریم.

کنعانی‌زادگان با اشاره به اینکه بازی در لیگ قطر به آشنایی با جو استادیوم‌های جام‌جهانی کمک می‌کند، تصریح کرد: بازی در استادیوم‌های قطر، کار ما را در جام جهانی راحت‌تر می کند و می‌توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

مدافع ایرانی تیم الاهلی در ادامه با بیان اینکه گروه سختی در جام‌جهانی داریم، گفت: انگلیس قدرتمندترین حریف ما خواهد بود، به خصوص که از هر تیم لیگ برتری این کشور می‌شود، دو تیم ملی قوی تشکیل داد. ولز با گرت بیل هم می‌تواند تیم قدرتمندی باشد.

کنعانی‌زادگان افزود: شروع کار ما در جام‌جهانی  و بازی با انگلیس، مهم‌ترین رقابت خواهد بود. مطمئنا هواداران کشورمان در قطر ما را حمایت خواهند کرد و ما هم با صدرصد توان‌مان به میدان خواهیم رفت تا دل مردم را شاد کنیم.

وی در پایان با اشاره به شرایط تیم ملی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ملی‌پوشان زیادی از ایران لژیونر هستند، شرایط خوبی داریم. حتی ملی پوشانی که در لیگ ایران بازی می‌کنند، هم در سطح بالایی هستند و می‌توانیم با وحدت و همدلی در بازی‌های حساسی که با تیم‌های انگلیس، ولز و آمریکا در جام‌جهانی داریم، عملکرد خوبی داشته باشیم.

7777