سورپرایز گل‌محمدی برای آلومینیوم؛ پاکدل در ترکیب اصلی؟

سورپرایز گل‌محمدی برای آلومینیوم؛ پاکدل در ترکیب اصلی؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا حامد پاکدل مقابل تیم سابقش در ترکیب ثابت پرسپولیس قرار خواهد گرفت؟

به گزارش فوتبالی،  حامد پاکدل بعد از تنها دو روز حضور در تمرین گروهی تیمش، در بازی با فولاد دقایقی به میدان رفت منتهی او و سایر بازیکنان پرسپولیس نتوانستند قفل دروازه کریستوفر کنت را بشکنند.

حالا و در شرایطی که پرسپولیس در هفته سوم و در اراک به مصاف آلومینیوم خواهد رفت، گویا یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفته مهدی عبدی – که در دو بازی قبلی تیمش در ترکیب اصلی بود – را از ترکیب خارج کند و احتمالا حامد پاکدل را جانشین او کند چرا که به نظر می‌رسد یورگن لوکادیا هنوز شرایط حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس را بدست نیاورده است. 

پاکدل که در دوران حضورش در آلومینیوم، موفق به گلزنی به پرسپولیس در اراک شد، فصل قبل در بازی برگشت در تهران مقابل آلومینیوم به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت و موفق شد دروازه تیم سابقش را باز کند.

پاکدل با اینکه فصل گذشته در چند مقطع از فصل مصدوم شد و در خیلی از بازی‌ها هم به میدان نرفت اما توانست 5 گل برای پرسپولیس به ثمر برساند. در ابتدای فصل نقل‌وانتقالات تابستانی هم صحبت‌هایی مبنی بر جدایی این بازیکن از پرسپولیس شنیده می‌شد که البته این اتفاق رخ نداد و او در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی ماندنی شد.

7655