مهاجم ولورهمپتون دزد دریایی شد؛ بهترین خوشحالی فصل؟

مهاجم ولورهمپتون دزد دریایی شد؛ بهترین خوشحالی فصل؟

پایگاه خبری فوتبالی - رائول خیمنز مهاجم مکزیکی اولین گل فصل 23-2022 خود را برای ولورهمپتون در بازی جام اتحادیه مقابل پرستون به ثمر رساند تا طلسم پنج ماه گل نزدن خود را بشکند.

به گزارش فوتبالی، رائول خیمنز گل اول ولورهمپتون را در دقیقه هشتم روی حرکت خوب رایان آیت نوری به ثمر رساند. آداما ترائوره در دقیقه 29 گل دوم را برای ولوز به ثمر رساند. بن وودبرن در نیمه دوم یکی از گلها را جواب داد اما در نهایت ولورهمپتون با نتیجه دو بر یک پیروز شد.

اخرین باری که رائول خیمنز برای ولورهمپتون گل زده بود به ماه مارس و بازی مقابل واتفورد برمی گردد. ولورهمپتون با این پیروزی راهی مرحله سوم جام اتحادیه شد. بازی بعدی آنها در لیگ انگلیس در مقابل نیوکاسل خواهد بود.

خوشحالی عجیب رائول خیمنز البته خیلی ها را شگفت زده کرده است. این مهاجم که به نظر می رسید از قبل گلزنی خود را پیش بینی کرده بود، با یک چشم بند و استفاده از چنگک به جای دست همه را شگفت زده کرد. در حقیقت خیلی از کاربران توییتری معتقد هستند که رائول از همین حالا نامزد عنوان بهترین و خلاقانه ترین خوشحالی فصل شده و تصویر نسبتا جالبی را زا خود رقم زده است. باید دید که آیا این گل شانس بازی کردنش در ادامه فصل را بیشتر می کند یا نه.

4125