برتری تیم ملی جوانان در اولین دیدار پس از کافا

برتری تیم ملی جوانان در اولین دیدار پس از کافا

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی جوانان در نخستین بازی تدارکاتی خود پس از قهرمانی در تورنمنت کافا، برابر امید آلومینیوم اراک به برتری رسید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی جوانان که از بیست و‌ هفتم مرداد ماه اردوی تدارکاتی خود را آغاز کرده است، عصر امروز در مرکز تیم‌های ملی به مصاف امیدهای آلومینیوم اراک رفت و در پایان با نتیجه دو بر یک به برتری رسید. برای این مسابقه با صلاحدید کادرفنی تیم ملی و برای حفظ آمادگی پس از کافا حریفی انتخاب شده بود که با توجه به عقب نشینی در زمین بازی، شبیه ساز رقبای تیم ملی در انتخابی قهرمانی آسیا باشد. با نظر عبدالصمد مرفاوی تقریبا تمامی بازیکنان به میدان رفتند و تیم ملی دو نیمه متفاوت با دو‌ ترکیب متفاوت داشت.

در این دیدار بازیکنان امید آلومینیوم در دقایق ابتدای روی یک غافلگیری دروازه تیم ملی را باز‌ کردند اما علیرضا سعدی پور مدافع پیش تاخته تیم ملی خیلی زود و در دقیقه ۸ کار را به تساوی رساند. سپس نوبت به امیر شهیم مهاجم تیم ملی رسید که با فرصت طلبی، بیست دقیقه بعد گل برتری را به ثمر برساند. در ادامه تیم‌ملی فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کرد اما در گلزنی ناکام ماند. ضمن اینکه در نیمه دوم یک پنالتی تیم ملی جوانان هم توسط میلاد کر به هدر رفت تا بازی با برتری حداقلی شاگردان مرفاوی به پایان برسد.
تیم‌ملی جوانان که اخیرا قهرمانی در رقابت‌های آسیای مرکزی را تجربه کرده است، برای رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا در شهر بیشکک قرقیزستان آماده می‌شود که قرار است از بیست و سوم شهریورماه برگزار شود.

۴۱۵۴