پاسخ رد عزت‌اللهی و انصاری‌فرد به تراکتور

پاسخ رد عزت‌اللهی و انصاری‌فرد به تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی- چرا دو لژیونر فوتبال ایران پیشنهاد باشگاه تراکتور را رد کردند؟

به گزارش فوتبالی، سعید عزت‌اللهی و کریم انصاری‌فرد با پیشنهاد چند باشگاه مطرح لیگ برتری مواجه شدند اما تصمیم گرفتند فوتبال خود را در اروپا دنبال کنند.

آخرین پیشنهادها به این دو بازیکن از سوی باشگاه تراکتور بود و بردیف خواهان حضور این دو بازیکن در جمع پرشورها شده بود اما این دو بازیکن پیشنهاد تراکتوری‌ها را رد کردند.

ایوب بهتاج مدیرعامل تراکتور در خصوص روند مذاکره با سعید عزت‌اللهی، اینگونه توضیح داد: "عزت‌اللهی شاگرد آقای بردیف بود و ارتباط نزدیکی با این سرمربی دارد. آقای بردیف با عزت‌اللهی تماس گرفته است، ولی این بازیکن اعلام کرده که دوست دارد فوتبالش را در خارج از کشور ادامه دهد و اگر بخواهد به ایران بازگردد، تراکتور و قربان بردیف اولویت اصلی‌اش است. "

بهتاج در رابطه با مذاکره با کریم انصاری‌فرد گفت: "این بازیکن را از دوران نونهالی می‌شناسم و با خود او و برادرش صحبت کرده‌ام که اعلام کرده دوست دارد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد."

اصلی‌ترین دلیل بازگشت لژیونرها به فوتبال ایران و لیگ برتر را باید در رقابت‌های جام جهانی جست‌وجو کرد، اما انصاری‌فرد و عزت اللهی ترجیح دادند در اروپا بمانند و امیدوارند هر چه زودتر تیم جدیدشان را پیدا کنند تا در آستانه جام جهانی، شرایط خوبی داشته باشند.

7655