استعفای علی خطیر از هیات مدیره تراکتور/ تیم را بست و رفت

استعفای علی خطیر از هیات مدیره تراکتور/ تیم را بست و رفت

پایگاه خبری فوتبالی- دو هفته‌ای هست که علی خطیر از حضور در هیات مدیره باشگاه تراکتور استعفا کرده است.

به گزارش فوتبالی، هر چند دو هفته پیش و پس از استعفا این خبر البته به صورت رسمی اعلام نشد اما گویا خطیر دیگر هیچ همکاری با باشگاه تبریزی ندارد. 

خطیر که 11 آذر سال گذشته به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه تراکتور انتخاب شده بود، مسئول بستن این تیم برای فصل جدید شد و بعد از پایان فعالیت تراکتور در نقل و انتقالات تابستانی، تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفت.

البته که در کانال‌های هواداری تراکتور این بحث مطرح شده که جدایی خطیر، بی‌ارتباط با جدایی میرمعصوم سهرابی مدیرعامل سابق باشگاه تراکتور نبوده و خطیر که در زمان مدیریت سهرابی، نایب رییس هیات مدیره بوده، بعد از رفتن او، تصمیم به جدایی گرفته است اما چه آن خبر درست باشد و چه نباشد، خطیر دو هفته پیش از سمتش در هیات مدیره تراکتور استعفا کرد.

نکته قابل توجه اینکه کانال رسمی باشگاه تراکتور، امروز در خبری، از جلسه جدید هیات مدیره تراکتور خبر داده و بر اساس این خبر، عباس الیاسی، غلامرضا صادقیان، محمد جنگجو، منصور رستگارپور و ایوب بهتاج به عنوان اعضای هیات مدیره در این جلسه حاضر می شوند و نامهای علی خطیر و هوشنگ نصیرزاده دیگر در ترکیب هیات مدیره دیده نمی‌شود.

1984