کلید موفقیت بارسلونا مقابل رئال سوسیداد از زبان ژاوی

کلید موفقیت بارسلونا مقابل رئال سوسیداد از زبان ژاوی

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی 42 ساله بارسلونا معتقد است که آن‌ها به خاطر شجاعت بازیکنان توانستند در زمین رئال سوسیداد به پیروزی برسند. 

به گزارش فوتبالی، بارسلونا از چهارچوب هفته دوم لالیگا به مصاف رئال سوسیداد رفت. آن‌ها به خاطر شروع ضعیف در فصل جدید و تساوی بدون گل مقابل رایو وایکانو، محکوم به کسب پیروزی در این بازی بودند. این دیدار در نهایت با برتری چهار بر یک بارسا به پایان رسید. روبرت لواندوفسکی (2 بار)، عثمان دمبله و آنسو فاتی گلزنان بلوگرانا در این بازی بودند. 

به نقل از مارکا، خوان لاپورتا و ژاوی هرناندز سخت در تلاش هستند تا قرارداد ژول کنده و دیگر افراد را به ثبت برسانند. او درباره تغییرات تیمش در حین بازی مقابل سوسیداد گفت: "فکر می‌کنم از این تغییرات نتیجه مثبتی گرفتیم. نتیجه مساوی برای ما کافی نبود و تمام انرژی خود را برای کسب پیروزی صرف کردیم. به همین خاطر آلخاندرو بالده را بیرون کشیدم که داشت در پست وینگر کاذب بازی می‌کرد و به جای او یک هافبک هجومی بازی وارد زمین کردیم و سعی در عوض کردن سیستم داشتیم. اساساً 4 مهاجم در خط حمله داشتیم. ریسک بزرگی کردیم و جواب گرفتیم. آنسو فاتی کسی است که تفاوت‌ها را رقم می‌زند. رافینیا نیز بعد از ورودش به زمین خوب بود.پیروزی در این زمین بسیار سخت است، اما ما شجاع بودیم و توانستیم به هدف خود برسیم."

4416