عکس؛ 18 جام شماره 14 سابق رئال مادرید

عکس؛ 18 جام شماره 14 سابق رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کاسمیرو هافبک برزیلی سابق رئال مادرید در مراسم وداعش با 18 جامی که در رئال مادرید برده بود، عکس یادگاری گرفت.

به گزارش فوتبالی، کاسمیرو در سال 2013 از سائوپائولو به رئال مادرید آمد که در ابتدا در تیم رزروهای رئال مادرید یعنی کاستیا بازی کرد. وی در فصل 14-2013 در تیم بزرگسالان رئال دقایق کمی داشت اما همان طور که فلورنتینو پرز گفت، هواداران رئال مادرید حضور 20 دقیقه ای او در لیگ قهرمانان مقابل دورتموند که به کسب "دسیما" کمک کرد را از یاد نمی برند.

کاسمیرو در سال 2014 به پورتو رفت اما یک سال بعد از آن برگشت که خیلی سریع در ترکیب رئال مادرید جای گرفت و به بازیکنی کلیدی در مثلث خط هافبک رئال مادرید کنار کروس و مودریچ تبدیل شد. هافبک برزیلی با 15+70 میلیون یورو از رئال مادرید به منچستریونایتد پیوست تا به سومین فروش گرانقیمت تاریخ رئال مادرید پس از کریستیانو رونالدو و آنخل دی ماریا تبدیل شود.

کاسمیرو در سن 30 سالگی حالا چالشی جدید را در لیگ انگلیس خواهد داشت. وی به گفته خودش خیلی دوست داشت که بتواند در بازی امشب یونایتد و لیورپول شرکت کند هر چند که ویزای کار وی توسط دولت انگلیس صادر نشده است و باید منتظر حضور در بازی بعدی شیاطین سرخ باشد.

4125