کی‌روش و تاج دوباره همکار می‌شوند؟

کی‌روش و تاج دوباره همکار می‌شوند؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران برمی‌گردد؟

به گزارش فوتبالی، اگر چه هیات رییسه فدراسیون فوتبال، نظر کمیته فنی این مجموعه درباره برکناری دراگان اسکوچیچ را وتو کرد و رای به ابقای مربی کروات داد اما همان زمان این بحث مطرح شد که اسکوچیچ تا زمان مشخص شدن رییس جدید فدراسیون فوتبال، سرمربی تیم ملی است و این احتمال وجود دارد که جانشین شهاب‌الدین عزیزی خادم، به دنبال سرمربی جدیدی برای تیم ملی باشد.

مهدی تاج به عنوان یکی از سه نامزد پست ریاست فدراسیون فوتبال، دیشب در یک گفت و گوی تلویزیونی، صراحتا اعلام کرد که اگر او دوباره به ساختمان خیابان شیخ بهایی شمالی برگردد ، به همکاری مجدد با مربی پرتغالی فکر خواهد کرد.

ساعاتی بعد از مصاحبه تاج بود که کارلوس کی‌روش ویدیویی در صفحات مجازی خود منتشر کرد که برخی این مساله را تمایل این سرمربی پرتغالی برای بازگشت به تیم ملی ایران تعبیر کرده اند. کی‌روش در ویدیویی که مربوط به رختکن تیم ملی ایران در دیدار دوستانه با ازبکستان است، نوشت: «همه چیز از زمانی شروع می شود که ما فوتبال خوبی بازی کنیم.»

حالا باید منتظر انتخابات فدراسیون فوتبال ماند و دید که چه شخصی رییس این مجموعه خواهد شد. گفته می‌شود کی‌روش از باشگاه الاهلی مصر هم پیشنهاد دارد اما به نظر می‌رسد او هم منتظر مشخص شدن نتیجه انتخابات فدراسیون فوتبال است.

1984