عکس؛ اشک و گریه کاسمیرو در مراسم خداحافظی با رئال مادرید

عکس؛ اشک و گریه کاسمیرو در مراسم خداحافظی با رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کارلوس هنریکه کاسمیرو امروز به طور رسمی از رئال مادرید خداحافظی کرد و مراسم خداحافظی او با باشگاه برگزار شد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید کاسمیرو را به منچستر یونایتد فروخته است و این بازیکن برزیلی قرار است راهی لیگ برتر انگلیس و باشگاه منچستر یونایتد شود و باید دید که عملکرد او به چه شکل خواهد بود.

باشگاه رئال مادرید تصمیم گرفت برای کاسمیرو یک مراسم خداحافظی بگیرد. خود کاسمیرو هم مایل بود به منچستر یونایتد منتقل شود و با این جدایی موافقت کرد. این بازیکن اکنون در مراسم خداحافظی اش با رئال مادرید اشک ریخت و گریه کرد و بدین ترتیب به شدت احساساتی شد.

اولین لحظه ای که کاسمیرو گریه اش گرفت مربوط به لحظه ای بود که گل او در فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل 2016/17 پخش شد. پس از آن وقتی کاسمیرو برای سخنرانی هم در جایگاه مخصوص قرار گرفت، پیش از آن که صحبت های خود را آغاز کند باز هم احساساتی شد و نتوانست خودش را کنترل کند و گریه کرد.

در هر صورت باید دید که اوضاع در منچستر یونایتد برای این ستاره برزیلی به چه شکل پیش می رود. او خاطرات و افتخارات زیادی در رئال مادرید کسب کرده است و اکنون دوران جدیدی برای او آغاز می شود.

1470