چرا نیازمند به سپاهان برگشت؟

چرا نیازمند به سپاهان برگشت؟

پایگاه خبری فوتبالی- انگیزه پیام نیازمند از بازگشت به سپاهان چه بود؟

به گزارش فوتبالی، سپاهانی‌ها در ادامه نقل و انتقالات پر سر و صدای خود، خرید دیگری انجام دادند و با پیام نیازمند به توافق رسیدند. یک خرید غیرمنتظره که حالا سپاهان را صاحب دو دروازه‌بان سرشناس کرده است.

اصلی‌ترین دلیل بازگشت نیازمند را باید در رقابت‌های جام جهانی جست‌وجو کرد. او در دوران حضور در  فوتبال ایران، همواره در اردوهای تیم ملی حاضر بود اما از زمان رفتن به اروپا و به خاطر اینکه شانسی برای بازی در پورتیموننزه پیدا نکرد، رفته رفته از جمع مردان منتخب دراگان اسکوچیچ کنار رفت. 

درخشش حسین حسینی در مسابقات فصل گذشته لیگ برتر، باعث دعوت از آقای کلین‌شیت فوتبال ایران به اردوی تیم ملی شد و نیازمند امیدوار است در بازگشت به لیگ برتر، بتواند روزهای خوبی را با سپاهان تجربه کند و دوباره به تیم ملی برگردد.

 به نظر می‌رسد رقابت بین او و حسینی یک رقابت نزدیک برای رفتن به جام جهانی در قامت دروازه‌بان سوم تیم ملی است چرا که علیرضا بیرانوند و امیر عابدزاده گزینه‌های اصلی اسکوچیچ برای پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی هستند و بیرانوند با بازگشت به پرسپولیس، به دنبال پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی در جام جهانی است.

7655