تعویض طلایی ژاوی، کاملاً شایسته شماره مسی

تعویض طلایی ژاوی، کاملاً شایسته شماره مسی

پایگاه خبری فوتبالی - آنسو فاتی مهاجم بارسلونا در بازی این تیم و سوسیه داد توانست به تعویض طلایی ژاوی هرناندز تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی، فاتی در زمانی وارد زمین شد که بازی با نتیجه 1-1 دنبال می شد و کار برای بارسا گره خورده بود. فاتی در دقیقه 64 وارد زمین شد که دو دقیقه بعد به عثمان دمبله پاس گل داد تا بارسا با نتیجه دو بر یک پیش بیافتد. آنسو در دقیقه 68 پاس گل دوم خود را به لواندوفسکی داد تا تیم باسکی کاملا از هم بپاشد. فاتی شب درخشان خود را با ثبت گل چهارم تیمش در دقیقه 79 تکمیل کرد تا بارسلونا پیروزی لذت بخشی را کسب کند.

فاتی که از فصل گذشته و با رفتن مسی پیراهن شماره 10 را به تن کرده، در ماه های اخیر به علت مصدومیت های متوالی نتوانسته بود در سطح انتظارات ظاهر شود اما شروع فصل درخشانش نوید روزهایی بزرگ را برای هواداران بارسلونا و تیم ملی اسپانیا می دهد. در حقیقت درخشش فاتی برای لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا هم خیلی مهم است چرا که روی این بازیکن برای جام جهانی قطر حساب ویژه ای باز کرده است. آنسو می داند که فصل پیش رو می تواند فصلی برای اثبات او به عنوان یکی از ستارگان آینده فوتبال اسپانیا باشد و نباید فرصت را از دست بدهد.

4125