عادت عجیب مدافع رئال مادرید: پشتک زدن در حین بازی!

عادت عجیب مدافع رئال مادرید: پشتک زدن در حین بازی!

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از عادات عجیب ادر میلیتائو مدافع برزیلی رئال مادرید در بازیهای اخیر این بوده است که در جریان بازی ناگهان پشتک می زند!

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید کلا سه بازی رسمی در این فصل داشته که میلیتائو در دو تایش مقابل آینتراخت فرانکفورت و سلتاویگو با پشتک هایش هواداران را شگفت زده کرده است. در حقیقت او در هر دو صحنه در حال سقوط کردن بود که تصمیم گرفت که برای این که جلوی زمین خوردن خود را بگیرد، پشتک بزند تا صحنه عجیبی را از خود به جای بگذارد.

میلیتائو در تابستان 2019 با 50 میلیون یورو از پورتو به رئال مادرید آمد و به گران ترین مدافع تاریخ رئال مادرید تبدیل شد. دو سال طول کشید که این مدافع در ترکیب رئال مادرید جا بیافتد اما فصل گذشته زوج موفقی را در کنار داوید آلابا تشکیل داد. پیوستن آنتونیو رودیگر به رئال مادرید باعث شده تا جایگاه میلیتائو کمی به خطر بیافتد اما این بازیکن سعی می کند که نمایش خوبی داشته باشد تا شانس حضور در جام جهانی را از دست ندهد. میلیتائو در بازی رئال مادرید و سلتا البته مرتکب یک اشتباه فاحش شد و با هند پنالتی به حریف فرصت داد تا توسط یاگو آسپاس از روی نقطه پنالتی به گل برسد هر چند که رئال مادرید با نتیجه چهار بر یک پیروز شد.

4125