توقف روسونری در برگامو

توقف روسونری در برگامو

پایگاه خبری فوتبالی - میلان در یک دیدار خارج از خانه مقابل آتالانتا با حساب یک بر یک متوقف شد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته دوم سری آ ایتالیا، تیم‌های آتالانتا و میلان از ساعت 23:15 به وقت تهران در استادیوم شهر برگامو مقابل هم صف  آرایی کردند. در هفته آغازین مسابقات، هر دو تیم برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند و دوست داشتند به این روند خوب خود در این بازی نیز ادامه دهند. شاگردان استفانو پیولی که در فصل گذشته بالاخره قهرمان سری آ شدند، در هفته اول برابر اودینزه با نتیجه چهار بر دو پیروز شدند و در آن سمت، آتالانتا در خانه سمپدوریا به برد 2-0 دست پیدا کرد. 

در نیمه اول شاهد بازی سردی از سوی هر دو تیم بودیم. میلان کمی بهتر بود، اما توپ بیشتر در میانه زمین در جریان بود.در این میان راسلن مالینوفسکی در دقیقه 29 دروازه مایک ماینان را گشود و نیمه اول با پیروزی یک بر صفر میزبان به پایان رسید. 

در نیمه دوم میلان کاملا تبدیل به یک تیم هجومی شد و پیولی تغییرات زیادی در ترکیبش اعمال کرد. دیووک اوریگی، اولیویه ژیرو، چارلز دکتلائر و سالزمیکرز را روانه میدان کرد و این بازیکنان تنها چند دقیقه بعد از ورودشان به زمین، توانستند پایه ریز گل تساوی تیم‌شان در دقیقه 68 باشند. اسماعیل بن ناصر با پاس گل سالزمیکرز گل اول میلان را زد تا روسونری حداقل دست خالی به شهرشان باز نگردد.

4416