چرا مهاجم الاهلی، پرسپولیسی نشد؟

چرا مهاجم الاهلی، پرسپولیسی نشد؟

پایگاه خبری فوتبالی- چرا توماس اولسن نروژی به پرسپولیس نیامد؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد یحیی گل‌محمدی 3 گزینه برای جذب مهاجم دوم به باشگاه معرفی کرده است تا جانشین تمیروف شوند، گویا یکی از این نفرات توماس اولسن نروژی بوده است.

این بازیکن که فصل گذشته همبازی احمد نوراللهی در شباب الاهلی امارات بوده، در لیست مازاد سرمربی این باشگاه قرار گرفته و در حال حاضر با تیم جوانان الاهلی تمرین می‌کند. 

نکته عجیب اینکه مدیران پرسپولیس در مذاکره با این بازیکن 31 ساله و مدیر برنامه‌هایش کلیه شرایط او را برای پرسپولیسی شدن پذیرفتند اما حاضر به فسخ قرارداد با باشگاه اماراتی نشد تا کلیه مبلغ قراردادش را از شباب الاهلی دریافت کند.

اولسن فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی در لیگ و جام حذفی امارات داشت و موفق به زدن 7 گل برای این تیم شد اما پس از تغییر و تحولات روی نیمکت این تیم، مهاجم نروژی در لیست مازاد سرمربی جدید شباب الاهلی قرار گرفت.

اولسن نمی‌خواهد به سادگی قید قراردادش با الاهلی را بزند و به همین دلیل تصمیم گرفت علیرغم قرار گرفتن در لیست مازاد، همراه با تیم جوانان شباب الاهلی تمرین کند تا بتواند حق و حقوق خود را به صورت کامل از باشگاه اماراتی دریافت کند.

7655