صادقی: می‌توانستیم کنار سپاهان باشیم/اشتباهات داوری باعث شد 6 امتیاز را با 2 امتیاز عوض کنیم

صادقی: می‌توانستیم کنار سپاهان باشیم/اشتباهات داوری باعث شد 6 امتیاز را با 2 امتیاز عوض کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال مس رفسنجان به انتقاد از اشتباهات داوری در دو هفته ابتدایی لیگ برتر پرداخت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، ابراهیم صادقی در مورد شرایط تیم فوتبال مس رفسنجان پس از دو بازی ابتدایی لیگ برتر اظهار داشت: در این دو هفته از نظر فنی بازی‌های خیلی خوبی ارائه کردیم. هم مقابل نساجی و هم مقابل گل گهر کاملا بازی را در اختیار داشتیم. هرچند گل گهر تغییری در آرایش خودش داشت اما از همان ابتدای بازی مسلط بودیم. حتی ثانیه 45 یک توپ به تیر دروازه حریف زدیم.

وی افزود: ولی متاسفانه در دو هفته گذشته داوری اشتباهاتی داشت که دو برد را با دو مساوی عوض کنیم. می توانستیم با 6 امتیاز در صدر جدول کنار سپاهان باشیم. نکته این مثبت کار این است که تیم ما از نظر فنی عملکرد خوبی دارد. خیلی امیدواریم که بتوانیم این کیفیت را حفظ کنیم و در هفته‌های آینده بتوانیم نتایج بهتری بگیریم.

مربی مس رفسنجان در مورد اشتباهات داوری تصریح کرد: هرچه زودتر VAR وارد فوتبال ما شود خیلی کمک می‌کند. حتی به داوران ما کمک می‌کند که قضاوت بهتری داشته باشد.همانطور که گفتم اشتباهات داوری در دو هفته باعث شد 6 امتیاز را با 2 امتیاز عوض کنیم ولی همچنان به کارمان ادامه می‌دهیم. قوی‌تر از گذشته تمرین می‌کنیم و خیلی امیدواریم این کیفیت حفظ شود.

صادقی در خصوص شرایط بازیکنان خارجی این تیم عنوان کرد: خداراشکر خوب کار کردند. هم منشا و هم شیمبا عملکرد خوبی داشتند. جفرسون در بازی اول بازی کرد و بازی دوم هم شرایط بهتری داشت. مطمئنا در آینده نمایش بهتری هم خواهد داشت. کادرفنی نه تنها از عملکرد این سه بازیکن بلکه از کل مجموعه تیم رضایت دارد. همه آن‌ها چه بازیکنانی که در ترکیب اصلی بودند و چه بازیکنانی که به عنوان تعویضی وارد زمین شدند خوب کار کردند.

وی در مورد بازی هفته سوم مس رفسنجان مقابل ذوب آهن اظهار داشت: بازی سختی پیش رو داریم. ذوب آهن در این دو هفته شرایط خوبی داشته و می‌دانیم همه بازی‌ها سخت هستند. سعی و تلاشمان را می‌کنیم که در روزهای آینده به خوبی برای بازی سوم اماده شویم. امسال سومین سال حضور مس رفسنجان در لیگ برتر است. در دو فصل گذشته عملکرد خیلی خوبی داشته، علت اصلی آن ثباتی است که در مدیریت و کادرفنی با حضور محمد ربیعی ایجاد شده است. این مساله مطمئنا می‌تواند منجر به کسب نتایج خیلی خوب شود.

صادقی افزود: می‌بینید که مس رفسنجان در کنار فوتبال خوب نتایج خوبی گرفته است. امسال هم هدفش این است که اول از نظر فنی پیشرفت کند و بعد نتایج بهتری کسب کند. امسال مربیان بزرگی وارد فوتبال ما شدند. امیدوارم بتوانند به پیشرفت فوتبال ما کمک کنند. هرچند برای قضاوت در مورد کیفیت لیگ امسال باید حداقل 6-5 هفته زمان بگذرد.

7777